Hott mc32 displays haast niet meer leesbaar

Hallo,

Ik heb sinds enkele jaren een mc32. Ik kan intussen zowel de bovenste als onderste display haast niet meer lezen.
Ik heb het contrast gemaximaliseert in de instellingen

Ik stel vast dat het plastiek dat voor de beide displays zit helemaal melkwit uitgeslagen is. Ik vermoed dat dit het probleem is.

Kennen jullie dit probleem? Kan ik die plastiekjes er zelf uitprutsen?
Bij nieuwere mc20 en mc32 lijken die er niet meer voor te zitten.

Graag advies

Patrick

Ook Muptiplex RoyalPro en -Evo hebben regelmatig problemen met display. Er komen dan donkere vlekken in. Schijnt een vocht probleem te zijn.

Rick

Dat hoop ik ook :)!

Bij mij was dit probleem nog niet bekend, maar ik zal bij een volgende bestelling een paar kunststof ruitjes laten meekomen. Het ruitje er helemaal uit prutsen zou ik niet doen. Vocht en vuil kunnen dan in de zender terechtkomen.

Dat hoop ik ook :)!

Bij mij was dit probleem nog niet bekend, maar ik zal bij een volgende bestelling een paar kunststof ruitjes laten meekomen. Het ruitje er helemaal uit prutsen zou ik niet doen. Vocht en vuil kunnen dan in de zender terechtkomen.
Mooi, Ik wil graag eens afspreken wanneer je dat binnen hebt.
Ik wil mijn zender niet voor een maand afstaan, wat het geval zou kunnen zijn als ik hem via een handelaar binnenstuur voor reparatie.
Mag ik een prive-contact a.u.b
Patrick
Ppandelaers@gmail.com

Mijn adresgegevens staan in de handleiding van de zender en op de Graupner site.

Zojuist heb ik beide forumers gemeld, dat voor het vervangen van deze vensters de zenders toch echt naar Duitsland moeten. Dat kan via mij, maar ook rechtstreeks.

Ik was iets te overmoedig met de bewering, dat ik deze ruitjes zou bestellen. Momenteel heb ik een MC32 voor reparatie binnen en heb gezien, dat voor het vervangen van het onderste display venster nogal wat sleutelwerk is vereist. Vanwege praktisch geen ervaring met deze zender laat ik dat echter graag over aan de Duitse servicedienst. .

Back