Hout vs schuim

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door Cnn, 24 feb 2021.

  1. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.952
    Locatie:
    Rotterdam
    Ik zat ff terug te lezen, en heb gezien dat ik ook niet helemaal vrij van schuld ben :D
    Iedereen die meeleest heeft het ondertussen gelezen..
    hoeft het niet te blijven staan.
    het discutabele deel heb ik er even tussenuit gehaald.
     
  2. WillydeWoofer

    WillydeWoofer Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 apr 2015
    Berichten:
    7.837
    Locatie:
    Omgeving 's -Hertogenbosch
    Ook voor jou hebben ze gips hoor :D.
     
    Mugen MRX-3 vindt dit leuk.
  3. Cnn

    Cnn

    Lid geworden:
    9 dec 2014
    Berichten:
    2.529
    Locatie:
    Emmen
    Stond weinig schokkends tussen vond ik.

    Bewust gemeld dat de service niet goed of slecht was, ook me niet verder uitgelaten over de kwaliteit van de verrichte werkzaamheden :)

    Maar goed, maakt ook niet uit verder.

    3 modelbouw zaken in het zuiden. Dat lijkt me wel lachen Richard. Vroeger zat hier Quartel in Zwolle. Maar dat is al jaren einde oefening.

    Verder is het meeste hier in de buurt overgestapt op auto's. Erg jammer.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2021
  4. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.952
    Locatie:
    Rotterdam
    Was ook niet perse schokkend.
    maar de regel is er, en hij is er niet voor niets.
    nu was het toevallig positief. maar het ging wel dieper in op de winkels an sich, en als je dat deels toelaat, moet je ook andersom toelaten.
    en waar zit dan het eind...

    En positief kan problemen geven (winkels die mensen "betalen" om de naam op het forum te krijgen), of negatief wanneer 1 persoon iets raars heeft meegemaakt en het hele forum onderkalkt met foute reacties.
    en dan hoor je altijd maar 1 kant.. winkel kan niet verdedigen. en negatief komt altijd in 100, positief in enkelvoud (of minder)

    Aangezien ikzelf ook niet altijd geheel smetteloos hier mee omga, neem ik ook niemand wat kwalijk.
    maar voor de lange termijn is dit dan even beter, denk ik.

    Ergens lastig. wel verklaarbaar.


    Qua gips..
    Hopelijk hebben ze kleurtjes
    En als ik zelf een mal mee mag nemen.. kan het gips erna tot vliegtuig worden omgedoopt :D
     
  5. GJVO

    GJVO Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 dec 2003
    Berichten:
    16.885
    Locatie:
    Weidenbach in de Eifel
    Ik zie nog steeds niet in waarom bepaalde dingen gewist moesten worden.
    Er is op geen enkele winkel echt kritiek gegeven.
    Maar de wegen van de moderatie zijn ondoorgrondelijk.

    Wat betreft modelbouw in het noorden.
    Als je dingen van Horizon wilt, dus merken als Eflite, Hangar 9, Spektrum, dan kan je er een dagje aan besteden door vanaf Emmen naar de Horizon Flagship store te rijden in Barsbüttel.
    Daar staat alles op voorraad.

    Helaas gaan er in Duitsland ook steeds meer winkels kapot omdat mensen online inkopen.
    Hobbyking is er mee begonnen, als echte grootgrutter, onder de inkoopprijs verkopen, wachten tot de rest kapot gaat en dan duurder worden.

    In het zuiden zit ook nog Verspaget, mooie winkel en vreselijk aardige vent.
    Je moet wel de tijd hebben want als ie begint te kletsen dan houd ie niet meer op.

    GJ
     
    MicropropSport en Cnn vinden dit leuk.
  6. Mugen MRX-3

    Mugen MRX-3

    Lid geworden:
    21 jan 2004
    Berichten:
    3.100
    Locatie:
    Thuis
    Ik moest niks wissen maar heb het uit eigen initiatief verwijderd ..... er is ook geen kritiek geleverd, wel iets over prijzen, dat de ene duur is (wat overigens niet helemaal zo is maar daar gaan we niet over verder doorborduren)

    Die toko in Barsbüttel ken ik nog niet, ga die zeker eens bekijken... zoek een Hangar 9 toestel die niet leverbaar is in europa maar wel in US... misschien kunnen ze daar wel bestellen :)

    Die in het zuiden heb je correct, daar raak je niet snel uitgeluld... heb met Leo al eens staan praten en dat ging door tot in bedrijfsdetail aan toe zoals omzetten, winstmarges etc :D inderdaad een goeie kerel die Leo
     
    MicropropSport vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina