Als ik het goed zie, is dat een Align rompje (het frame ziet er wel zo uit). EDIT: even je fotoalbum bekene: Yep... is een Align!
Merk doet er eigenlijk niet toe, vrijwel al die frame-pjes zijn gelijmd met een druppel snot uit de neus van de lopende-band-chinees.
Dus ik ben er redelijk zeker van, dat jouw freempje gekraakt is op de verlijmingen.
In dat geval: alle naden en breuken dichtsmeren met witte houtlijm en het ding weer in model drukken. De boel in die positie inklemmen en goed laten drogen. (afhankelijk van de lijm 5 minuten tot 24 uur).
Daarna doe je het volgende: verwijder de inslagmoeren.
Maak voldoende UHU plus aan om het hele ding in te smeren.
Smeer het hele ding in zoals je er verf op zou smeren.
Verwarm je oven voor op 50-60 graden, en leg er een stuk bakpapier in en daar bovenop een simpel plastic tasje of boterhamzakje.
Leg je houten frame daar op, en laat 2-3 uur liggen.
De lijm word zacht, zuigt in het hout, en je frame is daarna behoorlijk sterk geworden....
Of inderdaad, je koopt wat triplex in de LHS (of waar dan ook) en maakt het hele ding na.... Vorm is niet kritisch, het enige wat van belang is, is de hoogte en de positie van die inslagmoeren. Gewicht is handig om in de gaten te houden, maar niet het grootste probleem.
Overigens, voor zover ik weet, levert Align dit onderdeel als spare part, en kan dus iedere Align dielurt besteld worden.... Of je het ook KRIJGT, dat is punt twee, want bijna niemand crasht dat frame zonder die romp er om heen, dus bijna niemand bestelt dat losse onderdeel: er wordt gewoon een nieuwe romp gekocht (of niet...).
Groet, Bert