HPI APACHE C1 4WD-Buggy/SC

HPI APACHE C1 4WD-Buggy - RC-News.de
op basis van een gemodificeerd Vorza/flux chassis.
En nu dus eindelijk ook een 1/10 4x4 SC-truck van HPI (geen fotos hiervan).
HPI-Apache-C1-Buggy-2.jpg

HPI-Apache-C1-Buggy-1.jpg

392836_10150386274917487_145978592486_8377149_1625605661_n.jpg

hey de banden zijn low profile zo te zien, de velg heeft een deel zwart voor dike banden look

Yep 1:8... Mja anders was het toch moeilijk kiezen geweest tussen de axial en deze :D

hehe, eindelijk worden de Dune buggies eens een keer goed opgepakt. Ik ben benieuwd of we nog meer Baja 1000 achtige modellen kunnen verwachten. Mooi apparaat zo te zien.

tis uiteindelijk een bestaande buggy met een andere body, hoezee

Wat een gaaf ding zeg, ben juist op zoek naar een 1/8 buggy maar dit brengt me aan het twijfelen..

Maar hier kun je geen wedstrijden mee rijden toch of zou hij met 1/8 buggy's mee mogen doen?

Als dit soort auto's net zo'n trend gaan worden als de SC trucks, krijgen ze vast eigen competitie's..

Mooie bak:p

van deze versie gaat dus ook een sc komen, ben benieuwt. hpi heeft altijd wel mooie body's

ik zie alleen een filmpje van de 1/5th Baja 4x4. Ook leuk, maar niet maar een iets andere klasse. Dat komt vast wel die Slash 4x4 van HPI. Als ik HPI zo inschat dan wordt dit eindelijk weer een Bash truck na al die race trucks die onlangs zijn uitgekomen.

Mijn eerste gedacht was ook dat dit ding erg stevig gaat worden.. Nu deze foto erbij dan is dat bijna wel zeker:
Als vorza eigenaar weetk hoe stevig die is, en hier heb je een body overheen die de meeste klappen zal opvangen denk ik... Dit ziet mij er dan ook stukken beter uit dan die axial.
(op de foto klikken voor groter formaat)

au9r8j.png

Back