HPI APACHE C1 4WD-Buggy/SC

Of... wat nog leuker zou zijn is als beide bodies op de zelfde auto passen! Dat zou nog eens een selling point zijn.

Toch denk ik eerder dat ik de bodies en die (heel erg slimme) wieltjes los ga kopen en dan op mijn huidige 1/8 buggies monteer. Dan hoop ik wel dat de wielbasis hetzelfde is als de buggy standaard.

Ik lees op div fora zo rond de 350/400 dollar, wat dat in euro's gaat worden geen idee.
Savage 2350 setje zit erin waarschijnlijk, max 4s.

wat fotos weer:
2pphkrc.jpg

3ht87.jpg

ok dus die SC truck is echt 1/8 :cool: Dan is er nog hoop voor de SC8. Ik ben benieuwd of dat een opleving teweeg brengt. Niks voor mij echter.

Ik ben ook benieuwd of de SC en Buggy hetzelfde zijn op de banden en body na dan.
Hoop het wel want dan heb je twee in één maar dat is denk ik te mooi om waar te zijn.

Als je dit ziet:

au9r8j.png

2pphkrc.jpg

Bovenste foto heeft ie de SC banden, maar de buggy bodyposts.;)

We zullen het vast snel te weten komen zodra hij leverbaar is.

Dit is duidelijk geen racer. Het lijkt of er geen turnbuckles op zitten, alleen verschillende montage gaten. Jekan dus je camber al niet eens afstellen. Prima om te bashen maar racers eisen meer.

Dit is duidelijk geen racer. Het lijkt of er geen turnbuckles op zitten, alleen verschillende montage gaten. Jekan dus je camber al niet eens afstellen. Prima om te bashen maar racers eisen meer.

Inderdaad, was me eerst niet opgevallen. Wazige keuze van HP, maar daar kunnen ze wel een makkelijke "hop-up" mee scoren. Ik ken eigenlijk geen enkele 1:8 RTR die geen turnbuckles heeft voor camber.

Misschien is die SC wel een leuke vervanger voor de Slash 2wd

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Back