HPI BAJA 5b GESTOLEN !!

Geachte iedereen,

Afgelopen weekend hebben dieven zichzelf toegang verschaft tot mijn berging en hier mijn Hpi Baja 5b uit gestolen.

Het gaat om een Standaard uitvoering met een HPI tuned Pipe de cockpit heb ik met plexiglas aan de voorkant dicht gemaakt en er zitten een outerwears filter op het luchtfilter. Er zat een sticker op van : WWW.RCSPEEDWORLD.NL.

De Auto was defect op het moment van stelen ( motor loopt geen aandrijving ) en er was links achter een dogbone uit het rubber gescheurd.

Als jullie een baja tegenkomen die wel loopt maar geen aandrijving heeft en voor een leuk prijsje aangeboden zien laat het mij dan ajb weten ik baal als een stekker.

Mijn naam is : Michael Zwart
mobiel telefoon nr : 0612138668
ik woon in Zaanstad NH net iets boven Amsterdam net iets onder Alkmaar.

Dat is juist het punt ik heb nooit fotos gemaakt ervan er is alleen een beetje beeldmateriaal van gemaakt en dat bestaat niet meer :(

Das mooi klut de &_*&+_%$$()_ leiers kunnen ook nergens van afblijven.
Als het aan mij ligt klauwen afhakken!

That sucks! vooral marktplaats in de gaten blijven houden!

Ik zat mijzelf toevallig van de week af te vragen, of het schuurtje ook onder de dekking valt van de verzekering..... morgen voor de zekerheid maar eens bellen.

Volgens mij valt een stenen berging gewoon onder de inboedelverzekering , alleen zal je geen moer voor je bigscale terugkrijgen van de verzekering .
Of je moet de bonnetjes van alle upgrades en aanschaf auto nog hebben ,en dan nog zal de dagwaarde niet hoog liggen.
Dir soort hobbymateriaal kan je beter niet in een berging bewaren die los staat van de woning ,beter is ze gewoon op zolder of een aparte kamer neerzetten in de woning .
Ik weet het: meeste vrouwen willen geen stinkend benzine speelgoed in huis hebben maar we leggen hun dure lingerie toch ook niet in de schuur ;)
Vaak zijn de dieven personen die geweten hebben dat jij de Baja in de schuur had staan ,dus misschien kan je op die manier wat gerichter zoeken ?
De baja zal niet in originele staat op MP verschijnen ,eerder in onderdelen .

Ik woon op 35m2 dus de baja kon niet in me woning staan.

Ik ga wel opzoek naar een andere baja of iets anders leuks bestuurbaars.

Maargoed toch klote dit !

Ik woon in Assendelft , en er komen steeds meer berichten uit de buurt hier van dader signalement : 3 jongens jaar of 16 17 waarvan 1 vrij lang blond haar magere kop blowt regelmatig ! De jongens zijn gezien door een man met een hond toen ze mijn gereedschapskist ( die ze wss te zwaar vonden om ook mee te nemen ) onder een brug duwde. Ooit op het voortgezet onderwijs mijn naam erin gekrast en zodoende kon die man ( die in de buurt woont ) hem bij mijn ouders achter laten.

De brug al geinspecteerd daar ligt hij niet en ook niet de helm die ze ook hebben gejat.

Het is weg het blijft weg maar het is wel jammer.

Ik weet het: meeste vrouwen willen geen stinkend benzine speelgoed in huis hebben maar we leggen hun dure lingerie toch ook niet in de schuur ;)
.

Ik weet niet, maar mijn vrouw haar lingerie stinkt niet naar benzine LOL.

on topic. erg vervelend, en dan druk ik me nog netjes uit !!

Oh man wat is dit een schot voor open doel, maar ik zal er verder niet op ingaan voordat dit topic een heel andere wending gaat nemen. ;)

@speedymike.

Als de betreffende man een signalement van de dader heeft en ook nog kan vertellen dat de dader regelmatig blowt dan moet de man de dader in enig opzicht kennnen toch?

Back