Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat je ook nodig moet hebben is een killswitch.
zodat je de motor kan uitschakelen als hij ervan door wil gaan.
Mooi gedaan.
Wat voor stof is dit? want ik heb ook nog shock socks nodig.
Ik wou ze gewoon gaan kopen maar mijn vader zegt altijd je moet zo veel mogelijk zelf proberen te maken en mijn oma is goed met stof een naaien.
klassewerk zeer mooi gedaan,
zo zie je maar wat eigen werk mooi werk is !
Mischien een stomme vraag, maar:
word een killswitch via de zender aangestuurd?
als wel, zou je deze dus moeten gebruiken voordat de auto ervan tussen gaat, toch? (dus eigenlijk als deze nog niet nodig is.)
Kan het helemaal verkeerd begrijpen hoor. (denk zelfs dat ik iets hier niet snap.)
is een failsafe niet voldoende? (bijv spektrum ontvanger)
mooi gedaan( toch van je schoonmoeder):wink:Na wat knip en stikwerk met hulp van men schoonmoeder zijn de socks gelukt. :-D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog wat luchtfilterhoezen en trekstarterhoezen maken
![]()
Meer foto's volgen nog![]()
mooi gedaan( toch van je schoonmoeder):wink:
als je de hogedrukreiniger gebruikt dan neem je eerst de radiobox eruit en de kap eraf, de luchtfilter bescherm je ook beter af. daarna droogblazen met een compressor.Kijk deze: [URL="- HPI Baja SS Fuelie 26s - Cleaning[/URL]
Is dit wel goed voor de auto vraag ik me af lol?
Je motor mag nat worden? behalve de elektronica, deze moet je er heelmaal vanaf halen?als je de hogedrukreiniger gebruikt dan neem je eerst de radiobox eruit en de kap eraf, de luchtfilter bescherm je ook beter af. daarna droogblazen met een compressor.
Ten eerste is reinigen met hoge druk wel...euh.....een beetje direct en .....euh...heel krachtig
Als je dan toch besluit om het te doen....
motor best niet nat maken, indien mogelijk demonteren
als je inventief genoeg bent kan je altijd zelf proberen er een soort plastiek zak -bescherming rond maken alsook de electronica.
op die manier komt er alvast geen water bij.
hetzelfde geld uiteraard ook voor de filter die absoluut niet drijfnat mag raken.
reinigen met hoge druk is wel een snelle manier om het te doen, "less" niet de beste manier.
het blijft het beste om alles manueel te reinigen op de oude ambachtelijke manier.
mrhpibaja, ik lees ook dat je dezelfde stof gaat gebruiken om filterhoes en trekstarterhoes te maken, is deze stof wel genoeg luchtdoorlatend?
de lucht die door de trekstarter gaat is om de motor te koelen en als die nie genoeg koelt dan heb je probs.
evenals de luchtfilterhoes, als de aangezogen lucht teveel belemmert wordt dan heb je vermogenverlies.
grts
al kunnen rijden, nu zou de temperatuur toch echt niet mogen oplopen (lol)?