wouter-HC 14 aug 2011 #21 kostenko zei: Misschien is de Afterburner wat voor je Wouter, past geheel binnen de rollcage. Klik om te vergroten... oke ja heb ik wel is gezien die pijp en hoe is de kwa prestatie dan ??
kostenko zei: Misschien is de Afterburner wat voor je Wouter, past geheel binnen de rollcage. Klik om te vergroten... oke ja heb ik wel is gezien die pijp en hoe is de kwa prestatie dan ??
Tiemen 17 aug 2011 #22 kostenko zei: Misschien is de Afterburner wat voor je Wouter, past geheel binnen de rollcage. Klik om te vergroten... Zat ik ook aan te denken!' Goede prestaties, en .... stil!
kostenko zei: Misschien is de Afterburner wat voor je Wouter, past geheel binnen de rollcage. Klik om te vergroten... Zat ik ook aan te denken!' Goede prestaties, en .... stil!
wouter-HC 24 sep 2011 #23 Tiemen zei: Zat ik ook aan te denken!' Goede prestaties, en .... stil! Klik om te vergroten... ja die lijkt mij ook het beste of een Jetpro, the v4 Jet-Pro v4 Dual Bleed met Silencer
Tiemen zei: Zat ik ook aan te denken!' Goede prestaties, en .... stil! Klik om te vergroten... ja die lijkt mij ook het beste of een Jetpro, the v4 Jet-Pro v4 Dual Bleed met Silencer