hpi baja 5sc besteld

Aspen is al veel over geschreven..in de bosbouw gebruiken ze het ook om metersdikke bomen met joekels van kettingzagen om te zagen..die kettingzagen lopen ook tot 20000 toeren...

(en het ruikt ook lekker :D )

Ik denk dat ik misschien maar terug moet gaan naar mijn Valvoline 2 Takt Outboard olie, ik heb er nog 6 liter van staan. Dus dat kost al helemaal niks. En het is ook niet syntetisch en ruikt ook lekker, net als Aspen:)

Gefeliciteerd met de 5SC

Olie zou ik Full-Syntetic(volledig syntetisch) doen. Bijvoorbeeld Putoline MX7

Toch nog een vraag over de olie.
Volgende week kan ik hem gaan halen eindelijk leverbaar de baja 5rs .
Nu ben ik wezen kijken voor olie en vondt de, CASTROL POWER RS VOLLEDIG SYNTETISCH vvorheen de TTS is dit goede olie of weten jullie wat anders deze olie kost € 13.95
Graag jullie mening omdat ik toch wat langer met het blokje wil doen en hem schoon wil houden van binnen. ( geen roet aanslag op zuiger en cilinder) alvast mijn dank.:p

Toch nog een vraag over de olie.
Volgende week kan ik hem gaan halen eindelijk leverbaar de baja 5rs .
Nu ben ik wezen kijken voor olie en vondt de, CASTROL POWER RS VOLLEDIG SYNTETISCH vvorheen de TTS is dit goede olie of weten jullie wat anders deze olie kost € 13.95
Graag jullie mening omdat ik toch wat langer met het blokje wil doen en hem schoon wil houden van binnen. ( geen roet aanslag op zuiger en cilinder) alvast mijn dank.:p

Dit is in mijn ogen de beste olie Manja, gaat ie ook lekker van ruiken ;)

In iedere brommer/scooterzaak verkrijgbaar.

Is er nu al niet genoeg over gezegt?
Kijk op de eerdere twee antwoorden heb ik wat aan bedankt jongens, maar op jou antwoord zit ik niet te wachten.
Alle eerdere keren die ik kan vinden op dit forum dateren van 6 jaar terug of het gaat over aspen die ik niet wil.
Dus als mijn vraag gaat over een merkolie wil ik gewoon een mening en geen kretiek.
Of zeg dan niets DANK U:hammer:

Dit is toch een openbaar forum,kun je dit soort antwoorden ook verwachten..,en gelijk heb ik,er is toch ook niet voor niets een zoekfunktie.
En eerdere antwoorden 6 jaar oud klopt ook niet,en daarbij,de techniek van de 2-takt blokjes is al zo oud,dat de olie van tegenwoordig alle eissen overtreft!
Persoonlijk ga ik niet voor Castrol,2vastlopers achterelkaar gehad ermee!(misschien toeval,maar mijn vertrouwen is geschaad)
Ik rijdt sins kort op Aspen,bijgemengd met Kroonolie volsyntheet(brommers liepen er ook op,zeer schone verbranding,geen roet op zuigerkop en uitlaat)
(De auto staat in huis in de bijkeuken,daar stinkt de Aspen niet)
Prettig weekeind allemaal :-)

Laatst bewerkt:
Ik gebruik vanaf dit Seizoen Panoline en hiervoor gebruikte ik Castrol Power RS...en het werd tijd voor betere kwaliteit. :p

Dit is toch een openbaar forum,kun je dit soort antwoorden ook verwachten..,en gelijk heb ik,er is toch ook niet voor niets een zoekfunktie.
En eerdere antwoorden 6 jaar oud klopt ook niet,en daarbij,de techniek van de 2-takt blokjes is al zo oud,dat de olie van tegenwoordig alle eissen overtreft!
Persoonlijk ga ik niet voor Castrol,2vastlopers achterelkaar gehad ermee!(misschien toeval,maar mijn vertrouwen is geschaad)
Ik rijdt sins kort op Aspen,bijgemengd met Kroonolie volsyntheet(brommers liepen er ook op,zeer schone verbranding,geen roet op zuigerkop en uitlaat)
(De auto staat in huis in de bijkeuken,daar stinkt de Aspen niet)
Prettig weekeind allemaal :-)

Had u wel 25:1 gesmeerd? Of 20;1?

1:25 is vet genoeg, hij rookt dan nog genoeg, zelfs zou je nog wel naar 1:30 kunnen maar dat moet je de carburateur niet te zuinig afstellen. Ikzelf heb ze ook altijd tussen de 1:25 en 1:30 en nog nooit een blokkie stuk gehad. Ik heb het dan wel over een standaard blok. Kwa olie altijd Castrol gebruikt.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik 2-takt olie van Repsol,deze olie wordt in de racerij gebruikt bij scooter races.
Kan goed tegen hoge toeren stinkt niet zo erg en rookt haast niet.

Maar al ik dat aspen gebruik,dan hou je toch nog steeds een benzine lucht van die auto?
Aspen kan ik namelijk makkelijk aankomen via mijn werk.

@Pinkie, effe offtopic, met welke wagen rijd jij? Stuur anders een PB naar mij. Als je nog eens zin hebt om te beashe met een stelletje enthousiaste mederijders rond Zwolle/Kampen:D ;)

Back