hpi baja 5t topic

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
hij is inderdaad mooi, ik zou er een paris-dakar uitvoering van proberen te maken...

ik ben nu net aan t overstappen naar heli dus misschien over een tijd als het kriebelt misschien deze.

hpi heeft altijd zn zaakjes goed voor elkaar bij mijn weten, heb 4 hpi's gehad 1 : 10 en 1 : 8 en nooit problemen voor spares en kwaliteit was altijd goed, dus deze zal wel in de lange rij met producten passen :)

Ik vind het een hele mooie auto, en ik zou er graag eens mee rijden, maar hijs mij te duur! :)

standaard onderdelen

vraagje tussen door ,,,
welke standaard onderdelen van de baja ss kan je het best alvast hebben en of vervangen ??
alvast bedankt

hoe hard loopt zo'n baja eigenlijk:confused:

standaard en eventueel getuned?

vraagje tussen door ,,,
welke standaard onderdelen van de baja ss kan je het best alvast hebben en of vervangen ??
alvast bedankt

Alvast vervangen? Eigenlijk niets. Hebben? Een bougie is altijd handig en een koppeling op voorraad schijnt ook niet verkeerd te zijn.

Baja 5t

Zijn er al medeforummers die hem hebben?:celebrate:
Het is nu mijn allereerste out of the box 1:5 auto, en vroeg me af of er al mensen zijn die 'm ook al hebben.
Het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is de standaard ontvanger eruitslopen en de spectrum ontvanger erin..
Calibreren, en vanavond even inrijden.

slimste is pas wat te vervangen op het moment dat 't stuk gaat. Dikke kans dat dat je achterste schokbrekerstangen zijn. Wel slim om te vervangen: de plastic houder voor je koppelingsklok (3-armige ding aan de rechterkant van je blok). Vervangen door een metalen. komt de levensduur van je blok ten goede. (het zou kunnen dat die bij de 5t al van metaal is; ik zag bij ddm een metalen houder van HPI staan...)

Verder is het aan te raden outerwears fliterhoezen te kopen voor je trekstarter en luchtfilter. Verder zou ik zeggen:pas vervangen als het stuk is, en dan een verbeterde versie kopen....

Laatst bewerkt door een moderator:
waarom zijn ze zo duur ? bij pk kost ie 1495 ! pitstop shop had hem staan voor 1100 . gisteren hebben ze het omhoog gegooit naar 1300 !! wtf ?
in engeland is ie gewoon omgerekend 1050 . vanwaar dat ze hier dan 300 meer eraan willen verdienen ?

waarom zijn ze zo duur ? bij pk kost ie 1495 ! pitstop shop had hem staan voor 1100 . gisteren hebben ze het omhoog gegooit naar 1300 !! wtf ?
in engeland is ie gewoon omgerekend 1050 . vanwaar dat ze hier dan 300 meer eraan willen verdienen ?

prijs stijging in nederland heeft te maken met hoe de dollar en de euro tegen over elkaar staan...

engeland heeft de pond en ligt in europa .
waar word hij gemaakt dan ? als ie uit amerika komt is het niet anders
daar ligt ie in de schappen voor 1300 usd wat om en nabij de 1050 euro is.
hier klopt iets niet

ik wil tzt wel graan zo'n baja 5T halen.. maar dat deze 300 euro duurder moet zijn hier dan in engeland,.. snap ik niet helemaal :x

Back