hpi baja 5t topic

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
Heb je nog iets van een weerstand tussen de led gezet want dat wou namelijk ook doen :P

Nee, de led is net zoals deze ook te koop is (Killer Bee Kit 4)
Aan de killswich gezet met een plugje. Het plugje dat ik gebruikt heb is wel iets anders, omdat je het plugje van de set hier in NL niet kan kopen, zal wel iets zijn vanuit de US.

Waarom wil je er een weerstand tussen zetten?

omdat een led 1.2v (een rode te minste) en er waarschijnlijk 6v uit komt .

Maar ik hoop dat ik de mijne morgen binnen krijgen en dan zie ik het zelf wel :P:D

Oh, ik neem aan dat die weerstand dan in de swich zelf zit.
Maar als je wilt post even je bevindingen.
Welke swich heb jij?

@ Voor mij het zelfde verhaal,(prima combo), heb toevallig de afgelopen weken 4 keer een warmloper gehad,en dan ziet het er goed uit van binnen,geen aanslag niks,gr.Dr.Dre.;)

Wat doe jij dan om zoal een warmloper te krijgen?

Ik rij gewoon een tank leeg met 25+ graden buiten in het stof zand en geen centje pijn.

Wat doe jij dan om zoal een warmloper te krijgen?

Ik rij gewoon een tank leeg met 25+ graden buiten in het stof zand en geen centje pijn.

@ Het zat hem in het blok (kruk-as) Zenoah was het,ik heb het carter vervangen en toen weer een revisie set erop 26cc gekietelt :thumbsup: ,,,,,,,En om in jouw termen te blijven hij loopt als de Brandweer Edwin :schrik::yes: ,gr.Dr.Dre.;)

Oh, ik neem aan dat die weerstand dan in de swich zelf zit.
Maar als je wilt post even je bevindingen.
Welke swich heb jij?

ik heb die kill bee 3 ook van rcfun.
maar ik denk dat jou led niet lang mee zal gaan omdat de spanning tijdens knipper tussen de 2.5 en 5v springt.

Dus als je ledje een keer wat langer brand dan rook je hem op (nog niet zo ramp voor 0.05cent maar toch..) maar hoeft niet.

Baja Cludge

Beste Baja Liefhebbers...!!! Even een vraag omtrent een probleempje. Ik loop al drie keer tegen het feit aan dat mijn draad van de imbus bout knapt in het schroefdraad van de Cludgebell. Tot op heden er dus drie keer weer uit weten te peuteren. Ik zie ook dat deze in onbelans loopt.
Heeft iemand hier ook last van?

Beste Baja Liefhebbers...!!! Even een vraag omtrent een probleempje. Ik loop al drie keer tegen het feit aan dat mijn draad van de imbus bout knapt in het schroefdraad van de Cludgebell. Tot op heden er dus drie keer weer uit weten te peuteren. Ik zie ook dat deze in onbelans loopt.
Heeft iemand hier ook last van?

Dit komt wel vaker voor met de standaard clutchbell.
Je zou kunnen overwegen een Vertigo clutchbell met schroefdraad aan te schaffen.
Hierbij schuif je de bijgeleverde pinion over het schroefdraad van de clutchbell en draai je deze vast met een borgmoer.

Of je schaft de Turtle racing enclosed clutch set aan waarbij je een gesloten clutch behuizing hebt, sterkere clutchbell en dikke bout om hem vast te zetten.
Dit is het beste systeem en een behoorlijke uitgave.

Zou zeggen lees eens op het hpibaja forum.com, daar heb je meerdere mods om het te verbeteren.
Gelukkig heb ik er zelf nog geen last van gehad, wel dat een GPM clutchbell finaal door de midden ging! De hele voorste rand eraf!

Dit komt wel vaker voor met de standaard clutchbell.
Je zou kunnen overwegen een Vertigo clutchbell met schroefdraad aan te schaffen.
Hierbij schuif je de bijgeleverde pinion over het schroefdraad van de clutchbell en draai je deze vast met een borgmoer.

Of je schaft de Turtle racing enclosed clutch set aan waarbij je een gesloten clutch behuizing hebt, sterkere clutchbell en dikke bout om hem vast te zetten.
Dit is het beste systeem en een behoorlijke uitgave.

daar heeft ie nog wat aan na zon lange tijd

Back