hpi baja tandwiel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk maar zo, als hij het toch allemaal beter weet,
waarom zou ik dan antwoorden op zijn vragen die vaag en onduidelijk zijn en voortvloeien uit zijn luiheid :sleepy:

Heb ik mij toch weer laten verlijden tot een reactie :eek:

Stom dat je vaker die kereltjes -vooral met de bigscales- wilt helpen en dan weten ze het allemaal beter.......
Als ze het dan echt zo willen..............moeten ze maar veel geld betalen om van hun fouten te leren, die ze niet maken omdat ze het beter weten................of weet iemand het beter ????????

Laatst bewerkt:
ik ga hier geneens meer reactie op geven

en met dat beter weeten ??

waar slaat dat nou weer op dan

ik ga als ik een probleem heb waar ik niet uit kom naar maico en ik ga binnen kort me zuiger veren vervangen dan help maico mij en dan leert hij me dat hoe ik dan moet doen

dit mag close

Het feit dat je er geen reactie meer op wenst te geven, bevestigt voor 100% dat je dus daadwerkelijk géén dyslexie hebt, anders had je je wel verdedigd. ;)
In elk geval; schaam je...

Hoedan ook mensen, wat ik nou zo jammer vind is dat je probeert om iemand duidelijk uit te leggen, voor zover dat gaat op schrift, wat het probleem kan zijn en hoe het opgelost zou kunnen worden. Als het dan, om wat voor reden ineens opgelost is en je vraagt hoe en wat er nou precies loos was, dan is het heel erg jammer dat er niet eens de moeite genomen wordt om het even duidelijk uit te leggen. Typ fouten daargelaten. Oké, die zijn irritant maar daar lees ik dan maar overheen. Onduidelijk zijn, dat vind ik veel vervelender. Het gevolg is dat ik in elk geval geen moeite meer neem om die gene te helpen. Daar steek ik geen tijd meer in. Duidelijk is ook de irritatie van mede forummers. We zijn hier met elkaar voor elkaar.

Ik ben klaar.

Het feit dat je er geen reactie meer op wenst te geven, bevestigt voor 100% dat je dus daadwerkelijk géén dyslexie hebt, anders had je je wel verdedigd. ;)
In elk geval; schaam je...

oo okee zal ik een foto maken dan van het bewijs

ik schaam me niet voor het veit dat is dyslexie heb

Dyslexie hebben is ook niets om je voor te schamen.
Niet de moeite nemen om even duidelijk iets uit te leggen wel!

ja dat is waar maar ik moest naar school dus even snel antwoord gegeven, ik zal de vogende keer het wel beter uitleggen

Heren,

Wat mij betreft genoeg hierover. Topic krijgt een mooi slotje voor het echt de verkeerde kant op gaat. Iedereen trekt zijn eigen conclusies en kan zelf bepalen of hij de volgende keer wederom tijd steekt in bepaalde problemen.

Klik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back