HPI Blitz topic

Inderdaad ze lijken allemaal op elkaar, ze hebben vast wel even met scheve ogen naar de concurent gekeken, maarja uiteindelijk moet diegene die de zender beet houdt het toch maar doen, maar errug leuk dat ze er van zoveel verschillende merken zijn.
Volgend jaar in de Short Course competitie maar zien welke kwalitatief de beste is.

Ik denk zelf de Asso SC-10. ik vond deze een stuk strakker dan de Slash die ik nu heb. niks mis met de Slash, maar in verhouding tot de SC-10 vind ik de Slash wel lomp aanvoelen.

blitz

ik heb er ook een gekocht
ik heb er gelijk een lipo 4000 in gezet brrrrrrrrrrrrr
en er is nog iets anders onderweg
loopt zekers leuk.

Ik heb er de Flux Bl syst. in zitten met een 5000Mah lipo.
Morgen echt even gaan rijden.
Jammer van het weer vandaag en de andere dingen die ik te doen had :)

Maar goed als het goed is zal het weer morgen wel mee zitten.

blitz

hey edwin laat even weten hoe die loopt er op.
ik krijg als het goed is binnen kort een EZRUN COMBO B5 8.5T 4000kv Motor+60A ESC hier binnen .eens kijken wat die daar mee doet
gr maico

Vandaag gereden, dat kon net tussen de buien :)
Hij is razendsnel en bij meteen vol gas is ie niet te houden.
Rustig wegrijden en dan volgas geeft ook een mooi spineffect aan de wielen.
Dus power genoeg,alleen nog het een en ander afstellen:)

Ik heb met m'n 5000Mah lipo bijna een half uur kunnen rijden,dus dat zit wel goed.

@Maico: ben benieuwd hoe het rijd met jou set

nee sorry hoef er ook niet vanaf :)
Altijd makkelijk om wat achter de hand te hebben.

Nog meer mensen met rijervaring met de blitz??

Eerste foto's die we hebben gemaakt :)

dreumesenxeniaindeduine.jpg

Laatst bewerkt:
Ja inderdaad :)

Hij staat een stuk lager bij de grond maar heb er niet echt hinder van ondervonden.
Heb hem in de winkel vergeleken met een Traxxas Slash,maar die heeft meer bodemvrijheid als de Blitz.

Alleen heeft de Blitz minder zijwaartse beweging als de slash dus gaat ie minder doorhangen in een bocht

ik ben heel erg benieuwd naar de "uit de doos" snelheid van de Blitz en de Slash. Ik hoop dat ze redelijk vergelijkbaar zijn in verband met stock racen

Ik heb de mijne niet gereden met de stock-motor dus daar kan ik je niets over zeggen :).

Maar ik denk dat het nagenoeg wel hetzelfde zal zijn en dus rond de 45-50 Km/h zal zijn,tenminste dat is de snelheid van de slash.

Maar als je op 7,2v racingpacks gaat rijden dan is hij niet zo heftig denk ik ;)

Back