Ja het klink gek maar wil mijn HPI bullet flux upgraden.
Ik rij nu met 2 S en heb wel een tandwiel besteld met een extra tandje, maar vind nu al dat de motor toch wel flink heet wordt na het oprijden van een 2S 5200 Mah.
De Esc is 35 Amp zover ik heb gelezen.
Je kan de huidige set op 3S laten rijden maar dan de fan van de ESC aanpassen.
Wat de warmte dan wordt moet ik nog ondervinden.
Een andere leuke optie zou zijn een grotere krachtigere motor en ESC met meer puff zodat je niet te snel bang hoeft te zijn dat alles doorbrandt.
Ik ben een beetje het forum rondgekeken daar ik nog niet echt zo op de hoogte ben van turns etc (ben meer vlieger dan racer) maar kan nog niet zo vinden wat nu te kopen.
Ik zag iets dergelijks in deze richting.
XERUN 4000KV Sensored Motor & 120A ESC + LCD Card - RCECHO
Heb hiermee veel meer power dan mijn standaard setup of moet ik iets anders hebben
Gaarne meer advies van mensen die meer ervaring hebben met upgraden van RC off raod cars
p.s. Het moet natuurlijk wel passen in een hpi bullet flux
(rcecho.com gevonden via dit forum hebben veel leuke motoren voor rc cars)
Ik rij nu met 2 S en heb wel een tandwiel besteld met een extra tandje, maar vind nu al dat de motor toch wel flink heet wordt na het oprijden van een 2S 5200 Mah.
De Esc is 35 Amp zover ik heb gelezen.
Je kan de huidige set op 3S laten rijden maar dan de fan van de ESC aanpassen.
Wat de warmte dan wordt moet ik nog ondervinden.
Een andere leuke optie zou zijn een grotere krachtigere motor en ESC met meer puff zodat je niet te snel bang hoeft te zijn dat alles doorbrandt.
Ik ben een beetje het forum rondgekeken daar ik nog niet echt zo op de hoogte ben van turns etc (ben meer vlieger dan racer) maar kan nog niet zo vinden wat nu te kopen.
Ik zag iets dergelijks in deze richting.

XERUN 4000KV Sensored Motor & 120A ESC + LCD Card - RCECHO
Heb hiermee veel meer power dan mijn standaard setup of moet ik iets anders hebben
Gaarne meer advies van mensen die meer ervaring hebben met upgraden van RC off raod cars
p.s. Het moet natuurlijk wel passen in een hpi bullet flux
(rcecho.com gevonden via dit forum hebben veel leuke motoren voor rc cars)
Laatst bewerkt: