Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bronHPI introduceert vier nieuwe modellen, of eigenlijk beter gezegd twee nieuwe modellen in twee verschillende uitvoeringen. De nieuwe HPI Bullet zal namelijk verkrijgbaar zijn als Monster Truck en als Stadium Truck, beide in schaal 1:10. Beide modellen zullen leverbaar worden als elektro uitvoering en als nitro uitvoering.
Alle versies van het model zijn gebaseerd op het nieuw ontwikkelde aluminium chassis, zijn allen voorzien van 4-wiel aandrijving en hebben acht (oliegevulde) schokdempers. Alle vier de HPI Bullet modellen zullen RTR (Ready-to-Run) ‘kant-en-klaar’ voor gebruik geheel gebouwd en afgesteld worden geleverd als Stadium Truck of als Monster Truck inclusief 2-kanaals afstandsbediening.
Beide typen , de Stadium Truck en de Monster Truck, zijn verkrijgbaar als elektro of als brandstof uitvoering; je kan kiezen voor een brandstof uitvoering welke voorzien is van de bekende en snelle Nitro Star G3.0 3,0cc motor of een elektro uitvoering met het supersnelle, ‘Li-Po ready’ HPI Flux brushless systeem.
Wanneer de nieuwe HPI BULLET ST en MT modellen leverbaar zullen worden en wat de advies verkoopprijs zal zijn, is nog niet bekend gemaakt.
een schaal 1/8 heeft vaak een 3,5cc,dus dat maakt niet veel uit. Als het nou een 2,1cc was, dan ja...zal wel een 1/10 schaal zijn want er zit maar een 3.0cc motortje in
een schaal 1/8 heeft vaak een 3,5cc,dus dat maakt niet veel uit. Als het nou een 2,1cc was, dan ja...
Vroeg me vannacht af waarom ze niet gewoon een 1/10 of 1/12 of 1/16 Savage maken, dus net als Traxxas heeft gedaan met hun ERBE.
Ik bedoel dus een echte 1/10 Savage Flux, niet dat E-Savage geval. Een 1/16 Savage Flux zou ik 100% zeker kopen![]()
Ik bedoel dus een echte 1/10 Savage Flux, niet dat E-Savage geval. Een 1/16 Savage Flux zou ik 100% zeker kopen![]()
Dan lopen ze helemaal achter Traxxas aan, als ze ook nog mini modellen gaan uitbrengen van de grote jongens.
Aan de andere kant, lopen ze wel geld mis, want net zoals jij zullen er zat andere savage liefhebbers zijn.
Tja, achteraan lopen... Het zijn bedrijven die gespitst zijn op geld maken. Ooit was er iemand de eerste met een LCD scherm, hoeveel fabrikanten zijn er nu. Maar je hebt wel deels gelijk hoor al is er een gezegde ''don't change a winning concept'', iets gelijknamig in het Nederlands ''beter goed gejat dan slecht verzonnen''.
de wielen van de gt10 en de bullet zijn identiek, alleen een ander kleurtje
![]()
![]()