hpi e-firestorm

• Topicstarter Topicstarter jp-racer
  • Startdatum Startdatum
J

jp-racer

Guest
hallo,

Ik heb vandaag me auto binnen gekregen ging er natuurlijk meteen mee rijden!:D
Toen na 5 min was het al mis met het differenteel onderdeel nummer:86917 is kapot:(:?
Dit is toch niet normaal zo snel of wel?

Dat is wel héél snel, bij mij gebeurde dit pas na een maand wat ook al tamelijk snel is...
Ik zou vragen aan de winkel waar je hem hebt gekocht of ze je kunnen matsen want dit is wel heel erg jammer.
Hoe is hij dan kapot gegaan? want dit gaat meestal niet vanzelf?

ik was gewoon het rijden off-road en in eens draaide het linkerwiel niet meer mee.
thuis nagekeken bleek dat tandwiel helemaal doormidden te liggen:?

waarschijnlijk gewoon een misplaatst steentje.
helaas maar zo gaat dat in deze hobby.
gematst worden gaat denk ik niet lukken, ik zou gewoon 2+ reserve onderdelen halen.

gr. alex

Maar is het zo dat als je je slipperclutch vaster draait dat hij dan minder hard optrekt (slipt) of andersom?

als je hem vast draait is het dat hij juist harder optrekt maar dan komt er veel vermogen op de tandwielen dus hij moet juist losser maar alsnog raar dat hij zomaar breekt:?

Ooh okee, jammergenoeg heeft mijn wagentje geen slipperclutch:(
Zo heb ik ook al mijn tandwielen gemold...
Te tandjes op mijn pinion waren verbogen, alle 2 mijn differentielen zijn gebroken (de staafjes waar de zonnewielen (als dat zo heet) aanvast zitten)... voor de rest moest ik de rest van mijn tandwielen ook vervangen...
Nu rijd hij weer, maar nu wil ik dus een betere:D

Ik heb op al mijn auto's de slipperclutch moervast staan, maar IMO moeten die dingen er gewoon tegen kunnen. En ik heb in de Firestorm nooit hoger dan met een 10 Turns brushed motor of 10,5 turns brushless motor gereden op 7,2V...

Byte, Die keer dat jij dat diff kapot hebt gereden was dat met de standaart motor?Als dat zo is is het echt slecht spul. Hij heeft trouwens van PK gratis een nieuw onderdeel gekregen, zeer goede service dus!

ja idd nieuwe onderdeel komt morgen binnen maar als dit zo snel kapot gaat is het wel poepspul!

Ik heb op al mijn auto's de slipperclutch moervast staan, maar IMO moeten die dingen er gewoon tegen kunnen. En ik heb in de Firestorm nooit hoger dan met een 10 Turns brushed motor of 10,5 turns brushless motor gereden op 7,2V...

Dit stond 2 posts boven die van jou :p

dus als jij ze na een maand kapot rijdt met brushless zou standaard motor helemaal geen kwaad kunnen:S
mischien was het gewoon echt een fabrieks fout!

Me auto rij weer als een zonnetje!:)
Ook een foto gemaakt van het rijden net met een hele goeie vriend van mij (rs-racer)

foto:

mvg

Back