hpi e10 vraag

Iniedergeval niet de Conrad accu's kopen. Verder maakt het niet zoveel uit. De Conrad prut heeft totaal geen vermogen, puur BAGGER! (spreek uit ervaring). Koop een goede Intellect, GP, Team Orion, LRP enzovoort.......

Greetz,
Joram

accu

Iniedergeval niet de Conrad accu's kopen. Verder maakt het niet zoveel uit. De Conrad prut heeft totaal geen vermogen, puur BAGGER! (spreek uit ervaring). Koop een goede Intellect, GP, Team Orion, LRP enzovoort.......

Greetz,
Joram

Hij wil toch een goedkope accu wat verwacht je dan.
Ik weet dat dat spul niet geweldig is maar de prijs is er ook naar en daar ging het volgens mij om:confused::confused::confused:

Goedkoop is duurkoop;)

Die conrad accu's zijn na een kleine periode al klaar om weg te gooien!
Dus investeer liever want anders ben je net zoveel geld kwijt aan accu's vervangen!

Greetz,
Joram

Het probleem is dat men de laatste tijd alels voor een prikkie wil hebben en dat het dan goed moet zijn.

DAT IS ONMOGELIJK!

Kwaliteit heeft z'n prijs;)

Greetz,
Joram

heeeeey,
ik denk dat ik een accu bij toemen koop maar welke weet ik nog maar niet ik koop eerst nog een andere lader en dan kijk ik nog wel eens naar een accu,
maar Joram bedankt voor de link maar de winkel is wel een beetje duur bij bijv. quartel is het wel wat goedkoper.

alvast bedankt
Ruud

klopt, maar de accu's zijn wel redelijk geprijst:D

Ik koop nu alleen nog maar bij PK of in Amerika of hier de rc shop.

Greetz,
Joram

eeeeey,
ik zag net op marktplaats.nl een graupner ultramat 14.
is dat een beetje een goede lader?
ik las ook ergens dat ie ook lipo accu's kon laden?

Ruud

eeeeey,

Ruud

wat is je vraag dan ?

of ie lipo's kan laden....

ik zal even uitleggen hoe je daar kan achter komen

start->internet->www.google.nl->ultramat 14->klik een paar site's aan-> kijk in spec of er iets over lipo's laden in staat...

Als beginner vroeg ik ook dat soort onzinge dingen
waar ik zelf ook antwoord op kan vinden

dus wie zoekt zal vinden ;)

eeeeey,

Ruud

Volg jij je eigen topic nog wel?

hpi-e10-vraag-2
bovenaan de pagina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
heeey,
als ik klaar ben met rijden dan heb ik meestal een aardig hete accu en motor moet ik da dan zo'n alu ding voor op je motor kopen of scheelt dat niet zoveel?
en voor de accu?

Ruud

heeey,
als ik klaar ben met rijden dan heb ik meestal een aardig hete accu en motor moet ik da dan zo'n alu ding voor op je motor kopen of scheelt dat niet zoveel?
en voor de accu?

Ruud

Lijkt me normaal omdat je in een relatief korte tijd veel stroom onttrekt aan de accu.:p
Ik kan het fout hebben , want ik ben niet zo thuis in de electro wereld.:confused:

Dat de boel warm wordt is normaal .... Het is alleen de kunst de boel niet te warm te laten worden , doe je dat wel help je de boel om zeep.

Voor de accu's niet meer als een graad of 40 , de motor is afhankelijk van wat voor motor je gebruikt....

nou dat wordt hij (gelukkig) niet maar wat kan ik er aan doen om hem toch wat koeler te houden?
want dat ie zo warm is lijkt me ook niet echt goed.

Ruud

Back