Hoi,
Na bijna een maand gewacht te hebben is eindelijk eergister mijn auto binnen gekomen.
Vandaag heb ik hem ingereden met de WOT methode, het inrijden ging allemaal goed, behalve dat die bij het eerste tankje rijden niet aan bleef staan, maar dat komt denk ik omdat ik het "te voorzichtig" wilde doen.
de auto staat nu weer in de fabrieks instelling, dus morgen denk even afstellen.
Alle mensen die lang lopen vragen steeds van hoe hard gaat die, mag ik ook even en dan ook nog duitsers die weigeren engels te praten(of dat niet kunnen)grappig maar na een tijdje word het toch knap vervelend......
Als ik morgen tijd heb zal ik wat foto's en misschien een filmpje maken, die zal ik dan hier posten.
Maar nu even een vraagje, mijn rem werkt niet snel genoeg(als ik vol gas rij dan sta je niet snel genoeg stil), als ik het schroefje die aan de servo vast zit vaster draai loopt de rem ook aan in de stationair stand. Ik kan wel de trim op de zender instellen dat die iets verder terug gaat maar dat kijkt me niet handig, want dan staat er constant spanning op het veertje die aan de carburateur zit. Kan ik de rem strakker instellen door de schroefjes op de rem klauwen vaster te draaien of is dat voor iets anders?
Groeten, Thomas
Na bijna een maand gewacht te hebben is eindelijk eergister mijn auto binnen gekomen.
Vandaag heb ik hem ingereden met de WOT methode, het inrijden ging allemaal goed, behalve dat die bij het eerste tankje rijden niet aan bleef staan, maar dat komt denk ik omdat ik het "te voorzichtig" wilde doen.
de auto staat nu weer in de fabrieks instelling, dus morgen denk even afstellen.
Alle mensen die lang lopen vragen steeds van hoe hard gaat die, mag ik ook even en dan ook nog duitsers die weigeren engels te praten(of dat niet kunnen)grappig maar na een tijdje word het toch knap vervelend......
Als ik morgen tijd heb zal ik wat foto's en misschien een filmpje maken, die zal ik dan hier posten.
Maar nu even een vraagje, mijn rem werkt niet snel genoeg(als ik vol gas rij dan sta je niet snel genoeg stil), als ik het schroefje die aan de servo vast zit vaster draai loopt de rem ook aan in de stationair stand. Ik kan wel de trim op de zender instellen dat die iets verder terug gaat maar dat kijkt me niet handig, want dan staat er constant spanning op het veertje die aan de carburateur zit. Kan ik de rem strakker instellen door de schroefjes op de rem klauwen vaster te draaien of is dat voor iets anders?
Groeten, Thomas