De testrit is helaas uitgesteld
, ik zit hier nu op de bank met knieproblemen naar buiten te kijken hoe de zon lekker schijnt. Nee, ik ben geen blij man nu ....... nieuw wagentje, prachtig weer en ik zit v^%#^&#& in de lappenmand :twisted:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Diver: je hebt er ook 1 ?!?!??!?? Dacht dat je eerdere posts betrekking hadden op de Losi mini SC en rallycar die je had besteld, vandaar dat ik eerder gepost had dat ze bij jouw in meervoud zouden komen. Maar nu ik het nog eens lees snap ik mijn eigen gedachtekronkel niet meer ...... wahaha vast snot in mij kop gehad !!
Nu ik toch niks veel anders kan dan een beetje zitten, hangen en internetten heb ik een complete set Blitz/Firestorm shocks besteld (1x voor en 2x achter) voor een dual rear shock opstelling. De Blitz shocks zijn iets langer als standaard, hierdoor zal de veerweg iets langer worden.
Ja, maar eerst compleet stock rijden voor referentie uiteraard. Ik vind de veerweg zo op het oog niet bijzonder lang, met iets langere shocks zal de veerweg ook iets toenemen. Maar ik vind de dual shock achter ook gewoon goed staan, en als je zo naar de auto kijkt lijkt het ook gewoon de bedoeling dat die erop komen.
De MTDT is imo niet racewaardig en daar ook niet voor bedoeld. Meer voor the funride zullen we maar zeggen.
Filmpje is woensdag gemaak.
Ik heb helemaal niets aan de auto gedaan zo uit de doos op 2s lipo