Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
.Heb je alles nog geloktide?,en evt. met welke(kleur)
Enige wat ik mis is het carbon upper frame gebeuren, voor de rest heb je volgens mij alles wel :razz:
Ziet er echt top uit! lekker veel alu, maakt het altijd wel mooi:wink:. Mijn complimenten heb je!
HPI 1794 Heatsink Head Purple Nitro Star 18SS ENGINE - eBay (item 280211246655 end time Apr-21-08 07:52:28 PDT)
Om even wat te zeggen over het K&N verhaal, K&N is erg goed... heb het op mijn echte auto's ook in gebruik.
Proef op de som nemen?
standaard schuimfiltertje of dualstage filter niet invetten en proberen een beetje poedersuiker er doorheen te zuigen.
Grote kans dat het lukt, vooral bij de standaardfiltertjes. Pak dan maar eens een K&N of een dual stage associated filter (hebben ook hetzelfde materiaal als K&N met een extra schuimlaag) je zult merken dat je met een ongevet K&N filter geen poedersuiker opzuigt....
Aaaahhhh kijk .... NOG iemand die spreekt uit echte ervaring i.p.v. lezen/horen![]()
niet zo miepen he
En de vergelijk met een ongeoliede filter is natuurlijk ook niet eerlijk,daar rijd je niet mee..
Het mooie van een K&N is,dat het vuil,wat eraan komt te kleven,ook meehelpt de lucht te cleanen..K&N Air Filter Facts You Should Know
@StefanMT2,
Zoo onderin je naam, je staat mijn oude topic wel te promoten !mooi,
Je zegt ,"gekeken" naar de hpi baja, echt gekeken? of gekocht?
Het getuigd inderdaad dat je "maar wat zegt" zand is voor een normale 1:1 motor ook funest. En dat k&N niet zou volstaan omdat het alleen voor grote auto's wordt gemaakt slaat nergens op, zoals ik al eerder zei.... neem de proef eens op de som.
Sindsdat mijn auto met een K&N filter is uitgerust kan ik de luchtfilterbuis verwijderen en hier mijn vinger doorheen halen zonder ook maar iets aan te treffen..... denk je nou echt dat een fabrikant een insteek erop nahoud van; ach het zou toch geen kwaad kunnen dus maakt het niet uit dat er wat door onze filters heen komt? Natuurlijk NIET!!!
Als je als merk wilt aantonen dat je een betere oplossing hebt dan zal dit ook bewezen moeten worden.... er zitten niet voor niks K&N en Green filters op race / circuit auto's. Als het gewone luchtfilter had volstaan dan hadden ze dat wel gebruikt toch?
Voor onroad auto''s is het misschien niet slecht. Daar komt weinig zand in de buurt, bij het offroad rijd er NIEMAND mee. Iedereen rijd dan met R&B filters, Powersaver filters en dergelijken. Allemaal (2~3 stage) schuim filters. En voor de onroad gebruiken ze ze ook maar ZELDEN. Meer voor de looks,