hpi mt2 G3.0

• Topicstarter Topicstarter brainstormer
  • Startdatum Startdatum
B

brainstormer

Guest
hallo,

ik zou heel graag een nirto truggy kopen dus ik ben op zoek gegaan op het net en ik kwam deze prachtwagen tegen
hpi mt2 g3.0
hp10402%5B1%5D.jpg

het is een hpi dus dat zijn volgens mijn wel goede en stevige wagens (ik heb niet zoveel ervaring mee)

dus nu is mijn vraag of het wel degelijk een goede en stevige wagen is of is er nog een betere of is een savage leuker om mee te rijden?

grtz brainstormer

tja, de hpi mt2 g3.0 is doorontwikkeld van de mt2, dus is wel een goede wagen (alleen maar goede dingen over gehoord). maar het is eigenlijk geen truggy... meer een stadium truck. de savage is een monstertruck, dus ook geen truggy. ze zijn beide wel goed ;). voor een truggy moet je kijken voor een hong nor xrt ofzo(kan iemand mij helpen welk type dat is?). schijnen goed te zijn ;).

Groeten,

Ruben

PS, je mag hier geen plaatjes in de siggie hebben ;)

ja ik weet dat de savage geen truggy is maar mss is een savage leuker om mee te rijden dan met een mt2 (en bedankt dat je me heb gewaarschuwd charger) :wink:

hoeveel kost zo'n hpi mt2 g3.0 in belgie en nederland ?

Zoek maar eens rond op google, of doe de moeite eens om een e-mail te sturen naar een winkel.

ja heb ik gedaan kost denk ik 350 euro maar ik wou zeker zijn
kent er iemand een modelbouw winkel dicht bij essen mag ook in roosendaal zijn

Friso zei:
RC SHOP ROAL, typ dat in op google en je hebt zo de website.

verkopen die ook hpi ? ik heb gekeken bij merken en ik vond geen hpi tussen

en nog een vraagje :D kun je met een hpi mt2 G3.0 ook wedstrijden mee rijden :)

Voor de tweede keer, doe even de moeite om te bellen en je hebt je antwoorden...

ik heb een mailtje gestuurt maar ze antwoorden niet

en kun je met een hpi mt2 G3.0 wedstrijden rijden

ehmm, voor zover ik weet niet.
al heb je een truggy (kom ik weer met die truggy's :mrgreen: ) kan je meedoen aan de truggy cup. maar voor zover ik weet voor de mt2 niet.

Groeten,

Ruben

LoL :lol:
Als je denkt dat je al sociaal moet zijn om een telefoontje te plegen, dan ga je nog voor hetere vuren komen te staan later...

Maar goed, ik heb mijn advies gegeven.

Sander

ze hebben al terug geantwoorde dus mailtje lukt ook al :wink: :lol:

heb 20 oktober een HPI savage x gekocht met 4.6 cc brandstofmoter erop
7 poorten motor 3 pk
een raket echt wel
en bere sterk en snel in onderdelen

Laatst bewerkt door een moderator:
Back