Hpi mt2 t-15

• Topicstarter Topicstarter randyh
  • Startdatum Startdatum
R

randyh

Guest
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn auto.
Als ik begin met rijden loopt de auto perfect.
Na ongeveer een halfe tank valt de auto uit bij volgas en is die vervolgens moeilijk te starten. Ook in de brandstofslang ontstaan luchtbellentjes. De auto heeft nog genoeg compressie dus ik denk niet dat het aan de zuiger ligt.
Ik heb al een nieuwe gloeiplug geprobeert dit maakte geen verschil.
Ook heb ik een tyrap om het vulklepje van de brandstof tank gebonden om te kijken of daar geen valse lucht vandaan kwam ook geen verbetering.
Hebben jullie misschien nog tips?
Alvast bedankt

Hmm, de factor die veranderd is temperatuur, en je brandstoftank die halfvol is. Zou een afstel probleem kunnen zijn, maar ik vind het nogal apart dat er lucht in de brandstofslang komt. Heb je dit niet als de tank nog vol is?

In het begin geen lucht in de slang. Hij start ook moeilijk als die net is uitgevallen. Als die even is afgekoeld start die weer goed

Het kan zijn dat de motor te warm wordt. Hoe bepaal je de compressie van een motor dan?
In koude toestand moet je de auto aan de trekstarter omhoog kunnen trekken.
Of je haalt de motor eraf en pakt hem bij het vliegwiel en dan mag hij niet door de compressie heen slaan.

M.v.g. Mark

Aan de hand van het vliegwiel. er zit een rotostart op.
wat kan ik doen tegen oververhitting?

Heb je uberhaupt gaten in je body?

Als de motor nog te heet wordt, dan gewoon rijker zetten....

ik rijd zonder body. als ik hem rijker zet loopt die helemaal niet meer. kan het misschien de gloeiplug zijn er zit nu een r3 in?

Een R3 van HPI of Rossi? Dat is een goede plug voor nu.
Ik denk dan wel dat je compressie hard minder wordt.

M.v.g. Mark

Back