HPI nitro rs4 rtr 3 drift

• Topicstarter Topicstarter richarddx
  • Startdatum Startdatum
R

richarddx

Guest
ik heb gekeken naar deze wagen "speed nitro rs4 rtr 3 drift".
en vroeg me af waar ligt ongeveer de snelheid van deze wagen?

Een drift heeft geen grip dus ook geen snelheid.....

Met gewone banden is het een gewone RS4 waarvan HPI de snelheden op de site heeft staan

Nou lijkt me niet. Juist bij een teveel aan grip alleen.
Eerder dat je nu met achter geen grip overstuur hebt en je achterkant uitbreekt.

Een drift heeft geen grip dus ook geen snelheid.....

Met gewone banden is het een gewone RS4 waarvan HPI de snelheden op de site heeft staan

Opbouw van het chasis is ook anders.;)

Persoonlijk denk ik dat het driften snel gaat vervelen. Je hebt er de juiste ondergrond voor nodig.

Er is weinig verschil tussen de drift en de gewone versie, het gewicht ligt iets meer naar voren bij de drift maar als je dat als niet-circuitrijder merkt......

dus kan van de gewone ook een drifter maken
met driftbandjes eronder?

nou ben het er niet helemaal mee eens...

hpi heeft een speciale conversie pakket voor ombouw naar drift, en daar zitten niet alleen 4 andere bandjes in.

verschil drift of circuit

Er is weinig verschil tussen de drift en de gewone versie, het gewicht ligt iets meer naar voren bij de drift maar als je dat als niet-circuitrijder merkt......

het is wel degelijk een verschil ik zelf heb de hpi rtr3 rs4 voor circuit en de vriendin heeft de hpi rtr3 rs4 drift uitvoering maar wel groot verschil kijk maar naar de indeling gewicht is echt groot verschil en de diffs kan je ook niet vergelijken zitten namelijk andersom is gewoon echt niet te vergelijken als je ze naast mekaar zet....
en met de circuit uitvoering kan je wel driften maar nooit voor op de baan hij slaat nogal snel om ik heb het geprobeerd.

de drift zal toch ook snel een 50 a 60 km/h rijden hij gaat toch vies snel maar de circuit uitvoering houd je niet bij die van mij rijd makkelijk rond de 100 km/h

de drift zal toch ook snel een 50 a 60 km/h rijden hij gaat toch vies snel maar de circuit uitvoering houd je niet bij die van mij rijd makkelijk rond de 100 km/h

O jee, gaan we weer.....
Allereerst zit je op een jaar oude topic te reageren met reacties die nu niet echt een aanvulling zijn. Je doet 3 reacties achter elkaar, laat ik je wijzen op de edit button bij je post waarmee je onnodig extra posts kunt vermijden.
En de snelheid.... (vandaar de o jee) als jij een standaard HPI motor hebt kom je volgens de doos niet verder dan een 75 tot 80km/u (afhankelijk van de motor), hou je daaraan vast dan lieg je minder dan zeggen dat je 100 haalt. Over snelheid is hier al veel geschreven, wees er zeker van ipv. wat je denkt, het zal een eindeloze discussie schelen.

Ik heb beide uitvoeringen en een wereld van verschil.
De drift heeft bijv geen versnellingen en de (gewone) een 2 bak.
Gewicht zit meer voorin bij de drift.
De 2bak kan alleen met een standaard motor zo hard gaan als je de tandwielverhouding aanpast.
Ook heeft de drift de G 3.0 en de gewone een t-15 motor.
De convesrion set is zelfs weer anders dan de drift rtr.
Links de drift rtr rechts de evo 3 rtr.
Foto0546.jpg

2-bak van evo 3rtr.
Foto0547.jpg

En de drift.
Foto0548.jpg

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

Grappig want het promofilmpje van de driftversie op youtube schakelt......

Back