HPI Pulse 4.6 achteras komt los

• Topicstarter Topicstarter Energised
  • Startdatum Startdatum
E

Energised

Guest
Hi,

ik ben nieuw op dit forum :p (ga me ook wel eens gaan voorstellen fzo :))

maar ik heb sinds enkele weken een HPI Pulse 4.6 aangekocht en ie heeft tot nutoe geen stukken ofzo gehad, maar sinds 'n weekje ongeveer verliest ie, telkens als ik wat wil rijden de rechter achter-as.

ik heb dit al proberen op te lossen met een "O-ring" in het gatje te steken waar de as in moet (op aanraden van de winkel waar ik de auto heb gekocht) maar zelfs dat werkt niet, ik heb nu al 4 assen moeten kopen omdat ik ze niet altijd kan terugvinden..

iemand tips? is dit eventueel onder garantie van HPI? want de winkelier stuurt mij wandelen met "het kost mij veel te veel om dit op te sturen naar hpi", toen ik hem om een nieuwe wagen, of een oplossing vroeg want ik ben het om eerlijk te zijn wel wat beu..

-E-

Valt zeker onder de garantie, de winkel waar je hem gekocht hebt, moet de services leveren zoals HPI eist. Ik neem aan dat het een Traxxas is?

Dan even contact op nemen met de hoofd leverancier van je wagen, google er even naar.

heb net 'n email gestuurd naar Hpi waar ik ook mijn klacht heb neergelegd over de winkel en of zij mij niet kunnen verderhelpen dat ik het zelf oplos..

want een winkel hoort klanten zo niet te behandelen, en het is niet eens een kleine winkel, maar eentje met 'n goede en lange geschiedenis in het modelbouwracing enz..

je hoort iets niet snel "te fixen" met rubbertjes enz, het moet gewoon werken zoals het bedoelt is door de fabrikant..

Ja sorry Roelof,

Ik ben niet zo thuis in de model auto's, dus ik haalde 2 dingen door elkaar.

Weet de poster ook welke winkel het is, waar die wagen is gehaald? Vind het vreemd dat de verkoper al gaat zeggen : "sorry ik heb geen tijd voor dit soort dingen" . Ik ken er nog zo een winkel die dat ook roept (noem geen namen natuurlijk)

Maar blijven volhouden om het in orde te krijgen. De aanhouder wint :)

thanks voor de "doorverwijzing" roelof !

eventjes lezen wat ze daar zeggen ;) maar ik blijf erbij dat het klantenservice is die niet wordt nageleefd.. dus hopelijk krijg ik snel 'n mail terug van hpi..

ik wil zoiezo proberen deze kwijt te geraken (geld terug voor mijn part) en dan 'n Baja kopen welke ik altijd al mooi vond.. maar net ietsje duurder was

Met een kleine afstelling kan je dit oplossen;

Op de achterste draagarmen de imbus iets verder indraaien zodat de draagarmen minder ver open gaan bij het na-veren. HPI Pulse handleiding pagina 38 de Z725 indraaien en daarna verlies je geen assen meer.

Back