HPI RS4 Sport 3 Drift Auto RTR - Dai Yoshihara's Subaru BRZ

Iemand uit de club heeft deze auto gekocht en hij rijdt zeer moeilijk. Ik heb hem ook eens mogen rijden en idd rechtuit stabliliteit zeer slecht en ook niet veel in te stellen op de zender ?? Hij heeft ook deze BMW gekocht met dezelfde problemen ? De eerste zou wel een drift zijn maar hij wordt als gewone touring gereden . De BMW is standaard touring , denk ik ?? Enfin veel vragen ...:rolleyes:
upload_2021-7-4_16-59-44.jpeg
 

Bijlagen

  • upload_2021-7-4_16-59-13.jpeg
    upload_2021-7-4_16-59-13.jpeg
    4,5 KB · Weergaven: 174
Ik heb zelf problemen met mn RS4 Pro 2. die rijd niet goed recht uit, maar wel genoeg grip
maar wat is nou het probleem bij uw auto? heeft ie te weinig grip, of stuurt ie slecht?
 
Naast dat je alles moet controleren zoals de dempers of ze el gevild zijn, de diffs niet defect zijn, de veren overal gelijk staan en de banden goed vastgelijmd zitten raad ik je aan om het bijgevoegde document te raadplegen.

Oja, het helpt vaak ook als je de banden goed schoon poetst met bv. remmenreiniger of asbenzine.
 

Bijlagen

Dat is een heel nuttige handleiding daar . Maar niettemin deze auto's worden kant en klaar verkocht aan een prijs van rond de 300 € . Je zou dan toch wel verwachten aan wat kwaliteit . Ik scheur ze gewoon voorbij met mijn TT 01 ?
 
Naast dat je alles moet controleren zoals de dempers of ze el gevild zijn, de diffs niet defect zijn, de veren overal gelijk staan en de banden goed vastgelijmd zitten raad ik je aan om het bijgevoegde document te raadplegen.

Oja, het helpt vaak ook als je de banden goed schoon poetst met bv. remmenreiniger of asbenzine.
was bij mij ook het probleem haha. Mijn auto was alleen in lage snelheid in controle te houden. daarna vol de stoeprand in haha
 
Dat is een heel nuttige handleiding daar . Maar niettemin deze auto's worden kant en klaar verkocht aan een prijs van rond de 300 € . Je zou dan toch wel verwachten aan wat kwaliteit . Ik scheur ze gewoon voorbij met mijn TT 01 ?
Prijs zegt niks. maar een tt01 kost 200 rtr en is als het goed is lang zo snel niet. kan misschien ook nog liggen aan Toe en Camber
 
Dat is een heel nuttige handleiding daar . Maar niettemin deze auto's worden kant en klaar verkocht aan een prijs van rond de 300 € . Je zou dan toch wel verwachten aan wat kwaliteit . Ik scheur ze gewoon voorbij met mijn TT 01 ?

Dat je een driftauto voor normaal rijden gebruikt vereist denk ik wel wat aanpassingen aan de setup. Maar heb je al eens een knappe set banden geprobeerd? Of de banden van de TT01 onder de HPI gezet?
 
Nogmaals heren , het is NIET mijn auto maar van iemand uit de club waar ik race . De Subaru is een drift model en dat kan ik begrijpen dat er miqschien aanpassingen moeten gebeuren (als dat al mogelijk is ) om gewoon te racen zoals een touring car , maar dat de model de BMW dat is toch een touring model ?
 
Neem dan ook de banden van je TT01 mee, en probeer die. Veel standaard banden bij RTR kits is meestal niet veel.
 
Het is er niet van gekomen om de banden te wisselen maar Mark zei me dat die die er nu op zitten een setje van 50 euro is . Dat zou toch al goed moeten zijn . Ik heb ook de rear diff bekeken en die is NIET gelockt , ook ok dus . Tja misschien ids het toch de piloot .
 
Ok , het zal de driver zijn . En ja ik ben nogal perfectionistisch .:koud: Mijn TT01 is veruit de snelste van het parcours nu en nog nie tevreden :confused:maar ik besef dat ik aan de limiet zit van wat de auto aan kan .
 
De beemer is een circuit wagen die andere geloof ik niet.
En zal misschien idd ook iets met de driver zijn.
Maar bij de zender die erbij zit, heb je 4 extra afstel dingen op de zender.
In het vak voor de batterijen zit een pennetje voor het afstellen.
Gaat bv voor servo uitslag en response - gas response is ff wat gedoe maar helpt wel.
Als die nieuw is toen even afstelling checken van motortandwiel.
Deze stond bij mij ook wat te strak.
 
Back
Top