HPI Savage Flux 5B

Op RClargescale.nl rijden er meerdere mensen met Senna kappen.
Die zijn er erg tevreden over geloof ik.

Ruud

Iemand ervaring met die Senna kappen? Daar kwam ik deze kap tegen, ook wel erg stoer: Gallery - HPI Body

Als ik dat zo goed zie.. is dat de Proline Desert Rat (of iig een Kopie ervan.) kijk maar naar de foto die ik geplaatst en die in de link. :)

Ik meen alleen dat die Senna kappen van glasvezel zijn. daardoor zullen ze wel een stukje zwaarder zijn als de lexaan kappen.

Even weer een subtiele schop, ik ga weer even verder knutselen aan m'n 1/5 Savage Flux.

Momenteel rij ik zonder kap/body rond en dat ziet er een beetje armoedig uit, ik heb dus een beetje rond lopen kijken naar een kap en heb besloten om er toch maar een 5T kap op te zetten.

Nu heb ik een 5B chassis (ipv een 5T) dus heb ik maar de Pro Line Desert Rat 1/5 5B->5T Conversion kap besteld die gemaakt is voor op een 5B chassis (en nu maar hopen dat het past op mijn Alza 5B chassis :cool:).

De motor wordt vervangen door een Castle Creations 1717 exemplaar en er komt een HobbyWing Xerun 150A ESC in.

Binnenkort meer (en ook foto's)...

De Desert Rat 5B -> 5T kap is binnen, hij is best groot ;-).

Nu eerst maar eens op zoek naar een manier om deze kap te bevestigen op de Savage Flux bulkheads; volgens mij heb ik wel eens ergens 'body post extension parts' gezien. Er zat wel bevestigingsmateriaal bij de kap maar dat was specifiek voor op een 'normale' Baja 5B dus daar heb ik niet zoveel aan.

stockvs5t.jpg

Hoe loopt het eigelijk met je kap Douwe? :) Is die inmiddels al van een kleurtje voorzien??

Back