Hpi savage porche cayenne body

• Topicstarter Topicstarter Dutch
  • Startdatum Startdatum
D

Dutch

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb voor mijn hpi savage 4.6x recent een porche cayenne body gekocht, en nou is het mij niet helemaal duidelijk hoe ik deze fatsoenlijk erop gezet krijg. En volgens mij is er ook nergens iets over te vinden. Iemand enig idee?

bvd

Groetjes marvin

porsche.

kap ongespoten op je auto zetten zoals je 'm wilt hebben en dan kijken waar je de gaten moet maken.
evt. aftekenen met een stift oid en dan voorzichtig een gaatje boren.

liever eerst een klein gaatje en dan opboren/ vijlen

hey marc,

bedankt voor de snelle reactie, maar het probleem is eigenlijk dat de bodymounts (of hoe heete die staafjes) te kort zijn. Nou zaten er 2 van die staafjes bij de body met van die gaatjes in voor de bodypins en wat schroefjes en dingetjes.. maar op de beschrijving staat totaal niet duidelijk hoe ik deze moet bevestigen..:confused:

dan kun je waarschijnlijk beter de langere bodymounts van hpi zelf proberen.
die heeft waarschijnlijk iemand hier nog wel liggen

Naar ik geloof zitten deze er al standaard bij, en zijn ook deze te kort...:(

valt niet veel te verzinnen, er zal wel een manier zijn hoe het moet... Maar die zie ik niet, en kan ik naar m ijn idee ook nergens vinden, vandaar mijn post hier???

full

Hey Trippertje... Volgens mij heb je inderdaad gelijk.. Tijdens mijn rijmiddagje afgelopen zondag heb ik deze bodymount al even geprobeerd erop te krijgen.. evenals een vriend van me.. beide faalden hierin.. Maar als ik het nu bekijk zou hij erbij komen te liggn zoals op de foto.. Het euvel in mijn beleving was de 2 stokjesachtige bodymounts die bij de body zaten welke op de beschrijving gebruikt worden..

Laatst bewerkt door een moderator:
Back