HPI Savage XS Flux Topic

Ik zal eens kijken voor de Ace, een losse ubec en de Savox kosten net zoveel en hoe minder elektronica des te minder kans op storing lijkt mij.

Ben benieuwd wanneer ik mail van Toemen krijg dat de Savage geleverd wordt.

Vanmiddag weer even geraced met de XS. Wat een geweld heeft dit kleine monster al op 2s. Niet normaal. Nog even 3s geprobeerd, maar dit is echt niet te doen voor mij.

Kan ik me voorstellen. Vond laatst dat ik op een half volle 2S LiPo al redelijk veel power had. 3S moet wel echt bizar zijn. Welke vertanding gebruik je?

2

Laatst bewerkt door een moderator:
ik ga dit weekend de nieuwe EZRun motor en regelaar erin zetten.
Als we nou strax eens een mooie 1/10 1/8 off-road baan met een paar mooie jumps kunnen bouwen dan heb ik er ook wat aan :D

Na feedback van Dikke Hond toch wat van de TVPs verwijderd zodat de motor niet wrijft.

2

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb gewoon de standaard verhouding. Wat zijn TPV's?

Iemand nog advies voor goede truggy achtige wielen met nopjes?

Ook ik heb hem besteld bij Toemen, ik heb ze net gesproken en binnen 2 weken gaan ze leveren!

Ik heb nog een EZrun setje liggen net als de ACE 1015. Ik ben er heel benieuwd naar, de grote Savage heeft me altijd veel plezier bezorgd.

Ook ik heb hem besteld bij Toemen, ik heb ze net gesproken en binnen 2 weken gaan ze leveren!

Ik heb nog een EZrun setje liggen net als de ACE 1015. Ik ben er heel benieuwd naar, de grote Savage heeft me altijd veel plezier bezorgd.
2 weken klinkt redelijk, ze hadden ze namelijk eind vorige maand al verwacht, maar goed kan ik in de tussen tijd voor de andere spullen zorgen.

De mijne wordt waarschijnlijk trouwens geel met zwarte strepen, is wel vaak gedaan maar mijn FG krijgt over een tijdje ook een gele kap met zwarte strepen dus dat is wel leuk om ze op elkaar te laten lijken.

Ik heb gister een mailtje gestuurd, uit nieuwsgierigheid.
Ze verwachten dat ze hem pas eind volgende week hebben, met wat geluk....
Kortom, volgende week hebben we ze niet maar misschien die week erop of nog langer.
Hij zou eind juni leverbaar zijn maar zou me niks verbazen als we hem pas in augustus krijgen.

Wat een gedoe altijd met die NL shops. Die dingen kun je gewoon op eBay.de kopen. Vandaag bestellen, morgen verzenden en over een paar dagen in huis.

Back