Tja, dat was een gewone Savage 25 met andere kap, zachtere veren en zonder rolbeugel. Ik was aan het twijfelen of ik die ertussen zou zetten, maar uiteindelijk toch niet gedaan, om voorgaande reden.
Tweedehands is altijd riskant vind ik. Zelf zou ik het denk ik nooit doen, tenzij ik heel goed weet en goedkeur hoe de verkoper met z'n auto is omgegaan.
Maar wel zit ik af en toe te denken om m'n eigen Savage 25 te verkopen. Ik rijdt er niet vaak mee. Der zit zo'n dubbele uitlaat op, en dat maakt me toch een herrie! Er is op een 15km van huis een circuit, maar om de Savage iedere keer op m'n fiets te zetten en dat eind te fietsen heb ik ook niet vaak zin in (rijbewijs moet ik nog altijd eens gaan doen
). Dus iedere keer de twijfel verkopen of bijhouden. Maarja, als ik dan zie wat er op advertenties van Savage 25's geboden wordt op marktplaats of 2dehands zie ik het al niet meer zitten. Als je veel geluk heb krijg je er nog 350€ voor :?. Dat heb je met een populair model he. Er steekt redelijk wat geld in (achteruit, stalen tandwiel, uitlaat, skidplate, dubbele schijfrem,...), maar de mijne is ook al goed gebruikt geweest. Da's vooral goed te zien aan de kap. Het motortje heeft al een goeie 14 l gelopen ook. Nog compressie genoeg ja, maar nieuw is het niet meer. De uitlaat is licht verplooid, en verder de gewone gebruikssporen. Alles werkt goed, maar veel geld krijg je daar niet voor :lol:
Succes met het vinden van een auto, nieuw of tweedehands
Een savage is een ongelofelijke ragbak, kan enorm veel hebben, maar vraagt ook onderhoud. En dat betekend (zeker bij de pre-X modellen) veel schroeven, omdat alles tussen je chassisplaten zit gekneld.
Tweedehands is altijd riskant vind ik. Zelf zou ik het denk ik nooit doen, tenzij ik heel goed weet en goedkeur hoe de verkoper met z'n auto is omgegaan.
Maar wel zit ik af en toe te denken om m'n eigen Savage 25 te verkopen. Ik rijdt er niet vaak mee. Der zit zo'n dubbele uitlaat op, en dat maakt me toch een herrie! Er is op een 15km van huis een circuit, maar om de Savage iedere keer op m'n fiets te zetten en dat eind te fietsen heb ik ook niet vaak zin in (rijbewijs moet ik nog altijd eens gaan doen

Succes met het vinden van een auto, nieuw of tweedehands