HPI Sprint 2 Flux (brushless)

• Topicstarter Topicstarter enigma xs
  • Startdatum Startdatum
E

enigma xs

Guest
ik heb even een vraagje, mijn oog is gevallen op de hpi sprint 2 Flux brushless,
heeft er al iemand ervaring met deze auto? of brushless set?

ps. is hij al leverbaar in Nederland en zo niet weet iemand dan wanneer hij dan leverbaar is in Nederland??

gr.michiel

weet iemand wanneer de sprint flux in nederland leverbaar is?

Het lijkt me wel duidelijk dat niemand hier het antwoord op weet; anders werd er wel geantwoord ;).
Gewoon eventjes bellen naar een modelbouwshop die hpi levert; die kunnen je wel helpen.

flux

ik heb de brushles set in mijn firestorm gehad endat liep super snel.
het setjeheb ik te te koop .

gr michael

De Flux set kan ik helaas niks over melden maar de Sprint 2 zelf is een prima auto. Tis mijn instap in de rc wereld (na vele jaren) en ben zeer tevreden over de auto. Enigste wat ik aanraad is zodra je hem uit de doos haalt even alles na kijken en afstellen want bij mij klopte er niks van en liep hij stroef.

Wil zelf der een BL set opzetten en ben aan het kijken naar Novak en LRP omdat ik sensored wil.

heb tweedehands sprint 2 met later ingebouwde flux. rijd zeer snel en is veel instelbaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
hij is leverbaar, zag hem toevallig bij pkracing
kweet verder niet wat je wil weten maar er staat kwa snelheid dat ie met een goede 6cel accu rond de 70 gaat en met lipo nog harder.

Niemand heeft deze auto dat wordt dan lekker ervaringen delen:)

Ik laat het horen als ik hem heb tog wel leuk een onroad er tussen.

Ronald

ik heb een sprint 2 drift eerst gekocht al rtr bouwbakket met brushed motor
deze was snel stuk dan ook maar het flux brushlesspakketje gekocht gaat een stuk harder wel iets minder goed controleerbaar

Back