HPI Trophy 3.5 - vs - HPI Trophy 4.6 OPGELOST

Spektrum DX3.0 of DX3S, Graupner zenders, LRP C3 nog wat...
Andere zenders zijn er voldoende van te koop, eerst je nieuwe auto proberen en kijken of het wat is.

Sgoed, heb je er ook een handleiding van, dan deze ook even meenemen.
En anders even doorgeven welk merk het is dan kan ik de handleiding even Googlen.

Sgoed, heb je er ook een handleiding van, dan deze ook even meenemen.
En anders even doorgeven welk merk het is dan kan ik de handleiding even Googlen.

Momentje ik ga zo even voor je kijken

EDIT: heb even gekeken maar er staat helemaal niks bij, toen even rot gezocht naar het bonnetje, resultaat: AeroToys Failsave Unit

EDIT2: Net even gegoogled maar ik kan er niks over vinden?

Laatst bewerkt:
En hoe werkt dat nu eigelijk als er geen kristallen in zitten en hoe zit het met al die opties enzo? (Ja ik weet dat ik er niks van af weet, waarom denk je dat ik jullie nodig heb? ;))

Een beetje eigen onderzoek mag ook wel. Over de 2.4GHz band is al veel te vinden op het internet, het is namelijk vergelijkbare techniek als WiFi.

En de opties zijn er alleen maar om een aantal dingen makkelijker te maken maar het wil niet zeggen dat je ze moet gebruiken, net als met standaard zenders moet je ales neutraal zetten en dan ervoor zorgen dat ook in de auto alles redelijkneutraal komt te staan voordat je via je zender gaat finetunen.

Nog even terug komend op de motor, zijn er nog meer verschillen tussen een 3.5 en een 4.6 behalve het verbruik en de kracht? Hij zal ook wel meer geluid maken denk ik?

Nog even terug komend op de motor, zijn er nog meer verschillen tussen een 3.5 en een 4.6 behalve het verbruik en de kracht? Hij zal ook wel meer geluid maken denk ik?

Denk het wel ja.

Want me revo maakt veel meer geluid dan me rush evo ;) (3.3 cc en 2.5 cc)

Maar dat is juist het leukste ^^ de buurt ergeren :twisted:

Back