Hpi Trophy 3.5

• Topicstarter Topicstarter Moncky
  • Startdatum Startdatum
Ik weet zeker dat hem dat is, want is hetzelfde blok als de Savage 3.5, en er staat niet alles op de site van HPI bijv. de Option parts enzo.

Citaat van HPI: On the inside, the F3.5 has true ABC construction, with a chrome-plated brass piston and cylinder surrounded by the lightweight aluminium case. To get you going quickly, the F3.5 uses a pullstarter system, and a large opening on the underside of the chassis allows you to utilise a starter box for even faster engine starting. If you want to upgrade to easier engine starting, just install the #87130 HPI Roto Start 2 engine starting system for push-button engine starting!

Deze dus: HPI Hpi Roto Start 2 System (for Nitro Star F Series Engine W/pullstart) - 87130 at HPI Europe

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet zeker dat hem dat is, want is hetzelfde blok als de Savage 3.5, en er staat niet alles op de site van HPI bijv. de Option parts enzo.

Citaat van HPI: On the inside, the F3.5 has true ABC construction, with a chrome-plated brass piston and cylinder surrounded by the lightweight aluminium case. To get you going quickly, the F3.5 uses a pullstarter system, and a large opening on the underside of the chassis allows you to utilise a starter box for even faster engine starting. If you want to upgrade to easier engine starting, just install the #87130 HPI Roto Start 2 engine starting system for push-button engine starting!

Deze dus: HPI Hpi Roto Start 2 System (for Nitro Star F Series Engine W/pullstart) - 87130 at HPI Europe

scroll eens naar beneden, staat er dan op dat lijstje waar hij op past de trophy 3.5 bij?

Maar de savage 3.5 staat daar ook niet tussen, maar het past wel gewoon. In het citaat van Patto staat dat het kan, dus volgende keer moet ik maar wat beter lezen:mrgreen:. Maar volgens mij wordt het dan wel een gepriegel.

Zou het misschien een kleine mogenlijkheid kunnen zijn dat het rotostart systeem wel op de motor past maar niet gaat werken als ie in de trophy wordt gebouwt (de motor) omdat de staaf van de starter niet in het startgat te krijgen is.

Want er staat toch niet echt in de link die wordt aan gegeven dat ie voor de hpi trophy 3.5 kan worden gebruikt

Dat was ook mijn gedachtegang, het ziet er wel erg vol uit waar de rotostart stang langs moet. Maar in de tekst van de trophy (het citaat van Patto) staat toch echt dat het kan.

Ik denk dat we niet van die lijst uit moeten gaan. Zoals ik zei, de savage 3.5 staat er ook niet tussen. En bedenk me nu dat de rtr 3 evo er ook niet tussen staat, terwijl in de catalogus staat dat die dat wel als optie heeft.

scroll eens naar beneden, staat er dan op dat lijstje waar hij op past de trophy 3.5 bij?

Sorry hoor maar ik heb deze tekst van HPI en deze tekst vind je als je bij Cars gaat kijken en dan de Trophy kiest. Gewoonweg goed lezen;)

de rotostartunit zal wel op de motor passen maar hij moet ook nog in de trophy passen... het kan zijn dat de aandrijfas of de stabiliser in de weg zitten..

ik wil een rotostart op een hpi trophy bouwen weet iemand waar je een backplate voor de trophy kan kopen??

We zijn er uit, het past.
Alleen ik zou een startkist aanraden. Qua kosten maakt het niet alles (denk ik) maar ik vind dat je er meer voordelen mee hebt. En je kunt ook nog eens gewoon je trekstarter laten zitten, voor noodgevallen als je accu van startkist leeg is. Nou in ieder geval de keuze is reuze maar eens een startkist en je wilt niet anders meer

trophy 3.5

he ik hep nu een week de trophy 3.5 en ik heb een paar problemen.
als eest gaat iederekeer mijn glo plug kapot en ik snap niet warom.
en vandaag was er weer een ander probleem als ik vol gas gaf dan viel de moter uit. als iemand een oplosing weet dan hoor ik dat graag alvast bedankt.

he ik hep nu een week de trophy 3.5 en ik heb een paar problemen.
als eest gaat iederekeer mijn glo plug kapot en ik snap niet warom.
en vandaag was er weer een ander probleem als ik vol gas gaf dan viel de moter uit. als iemand een oplosing weet dan hoor ik dat graag alvast bedankt.

Lees de stickies even over het afstellen. Gloeipluggen gaan regelmatig kapot, zeker bij het inlopen of bij een verkeerde afstelling.

En niet de tank leeg rijden. Gloeipluggen gaan vaak stuk als je je tank leeg rijdt en dit gebeurt als je net op een stukkie volgas rijdt.

Back