HPI Trophy Buggy Flux VX Losi 8IGHT-E

Hallo Hallo,

Ik rijd regelmatig op een kunstgras baan met veel hobbels en putten, een goede wegligging en scherpe bochten zijn dus redelijk belangrijk.

Stel, jullie mochten kiezen tussen de volgende auto's, welke zouden jullie kiezen en waarom?

HPI Trophy
http://www.pkracing.nl/HPI-Trophy-flux.jsp

Losi 8IGHT-E
http://www.pkracing.nl/losi-Eight-E-RtR.jsp

Ik wil wat wedstrijdjes mee gaan doen, ik heb nu de HPI Trophy Buggy en het stuurt gewoon niet voldoende, ik moet bijna verplicht de buitenbocht door. En ik vraag me af of de Losi op dat gebied beter is.

Wat zou jullie keuze zijn?

Groeten,
Runalf.

Persoonlijk zou ik voor de 8ight gaan, omdat deze gepasseerd is op een recente racer, en ik persoonlijk goede ervaringen heb met Losi.
Over de Trophy hoor ik matige verhalen.

100% de losi. Is gewoon meer een racer en de Trophy is niet de beste serie... Zoals Ruud dus al zei

Het lijkt mij ook meer een racer, alleen wat ik me af vraag he. Die AVC ontvanger die erop zit, is dat duur? Ik bedoel, ik ga er toch een andere ontvanger opzetten, AVC wil ik helemaal niet.

Maar ik ben bang dat het zonder die AVC maar een goedkopere buggy is ofzo, of zou die AVC hem niet echt duurder maken en is hij gewoon duurder omdat de kwaliteit goed / beter is?

Maargoed, AVC houd in dat hij met een Spektrum zender en een andere ontvanger komt.
De zender is Spektrums allergoedkoopste ( de DX2E ) en de ontvanger zal ook de goedkoopste van de serie zijn.
Voor de prijs waar Losi ze voor krijgt zal dat 50 euro voor ze zijn denk ik?

Het is voor mij vooral een verkoop iets, of echt voor beginners, en ik weet ook niet of het mag met racen, en als het mag, zal het niet echt gewaardeerd worden door andere bestuurders denk ik.

De 8ight is een 8ight, ook zonder AVC, maar omdat het een RTR is zal er misschien wel hier en daar wat bezuinigd zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Als u al goede electronica heeft zou ik voor de kit gaan.

Ik zou er gelijk een andere ontvanger instoppen, een goede zender heb ik ook al. Ik heb opzich wel elektronica, maar dan moet ik alsnog elektronica kopen voor mn 2e buggy :P Dus hoogstwaarschijnlijk ga ik voor de RTR versie.

Back