HPI Trophy Buggy /Truggy Flux topic

Twee buizen aan de muur, naast elkaar en daar de auto met het chassis op zetten.
Misschien dat die schappendragers ook wel net breed genoeg zijn voor 1 auto.

Maak een isolatie buis op de metalen armen, verder maakt het geen ruk uit. mijne hangt ook in ruststand, nooit problemen mee gehad.

Wat is creep? dat ze doorbuigen? de kunststof is sterk genoeg om klappen op te vangen, laat staan z`n eigen gewicht dragen. Of bedoel je dat niet, indoorvlieger?

Klappen is maar even, zo ophangen krijg je meer speling op de lange duur op je draagarm montage denk ik

ik moet mijn antwoord even aanpassen. ik dacht dat de foto schuin genomen was. ik zie nu dat het gewoon recht is genomen. dan zou ik dat niet doen. wat Ruudxd al zei komt er dan speling

Je luisterd niet echt naar de info die aan je word gegeven. Gewoon 2 buizen aan de muur zetten zodat je je auto gewoon op die 2 buizen kan zetten. Of je zet je auto gewoon op een bureau of iets dergelijks

Ik heb een paar ''car stands'' met auto's op een kastje staan en een stuk dun, lang hout op de grond met auto's (wel met wielen van de grond). Werkt perfect.

Hmm, dan moet ik iets anders bedenken.

En wat als ik me auto aan de bumper hang.
Met zo iets - GRUNDTAL S-hook - 11 cm - IKEA
Voorbeeld - left481x748.jpg Photo by JabberingJimbo | Photobucket

Dat je de wagen aan zijn bumper hangt is geen probleem. Zo doe ik het ook met de kleinere wagens. Daarnaast heb ik ook nog gewoon de autos met de banden eraf met een doodsimpel blokje onder het chassis dat de veren van de schokdempers zo ver mogelijk in rust zijn (niet ingedrukt dus). Werkt verder prima.

Met kleinere auto wil dat wel ja, maar met een 1:8 Truggy gaat je bumper toch wel vervormen denk ik op den duur.
Dus inderdaad gewoon een blokje hout regelen die je onder je chassis zet, en hem daar op bewaren, of inderdaad een paar buizen aan de muur en de auto daar op zetten.

Met kleinere auto wil dat wel ja, maar met een 1:8 Truggy gaat je bumper toch wel vervormen denk ik op den duur.

Nou dat valt reuze mee hoor, ik heb mijn Vorza zo hangen maar die hangt aan het alu stukje bij de vleugel bijvoorbeeld. Als je de wagen jaren laat hangen misschien dat er een probleem kan vormen, maar dat lijkt me in dagelijks gebruik wat overdadig. Die dingen zijn om mee te rijden, geen schilderij. De enige reden dat ik dat met de lichtere wagens doe is omdat het minder tillen is voor me. En om een Losi 5ive aan de muur te hangen is ook zowat. :)

Odp: HPI Trophy Buggy /Truggy Flux topic

Ik denk dat ik wat met 2 buizen ga doen.
Zoals die buggy.

ynybuqab.jpg

wat voor een banden hebben jullie op de buggy liggen?

heb deze gezien bij toprc

Set AKA MOTO medium compound banden
de kans zit er dik in dat ik ze dit weekend ga halen

Back