HPI Trophy Buggy /Truggy Flux topic

Ik denk dat ik wat met 2 buizen ga doen.
Zoals die buggy.

ynybuqab.jpg
ik zou de zenders hangen die bovenop de plank staan en de truggy op die plaats zetten

ik heb gewoon zo'n carstand gemaakt van een blok hout met een soort schuimrubber erop. werkt perfect. ik neem deze namelijk toch niet mee naar de baan. je kan ook gewoon een lang stuk hout nemen en dan schuimrubber erop doen. kunnen er 2 auto's op

Net met de truggy en buggy op de fietsbaan gereden

Voor het rijden zag ik dat ik een velg kapot had
Maar het rijden ging gewoon geweldig

Had moeite om de truggy bij te houden :D

Beginners vraag

hoi ben net nieuw op dit forum en heb m,n eerste auto gkocht. mijn vraag is ik heb net gereden met twee lipos 7,4 volt 5000mah na 15min rijden reageerde hij slecht op het gas terwijl de stuur servo het nog wel deed, zijn dit normale verschijnselen als je accus leeg geraken? Dan had ik nog een volle 14,8 ook 5000mah die erin gestopt maar daar ging helemaal niks, moet je daar wat doorverbinden omdat er in de auto 2 stroomaansluitingen zijn en de accu heeft er maar 1. wie kan mij hier iets meer over vertellen??

Als je 1 4S accu gebruikt moet je inderdaad een stekkertje in de andere plug maken, en die doorverbinden met elkaar.
Zo'n soort dingetje als hier boven in de foto ligt, alleen dan met een Deans stekker:

https://lh4.googleusercontent.com/-...4I/AAAAAAAAFuI/tyTgskt5wR0/s1113/P1100526.png

Het niet/slecht reageren op gas, en wel op sturen kan er inderdaad op duiden dat de accu's leeg zijn, en dat de Low Voltage Cut off in slaat op de ESC.

Hopelijk is het duidelijk!

Ruud

bedankt

hoi ben net nieuw op dit forum en heb m,n eerste auto gkocht. mijn vraag is ik heb net gereden met twee lipos 7,4 volt 5000mah na 15min rijden reageerde hij slecht op het gas terwijl de stuur servo het nog wel deed, zijn dit normale verschijnselen als je accus leeg geraken? Dan had ik nog een volle 14,8 ook 5000mah die erin gestopt maar daar ging helemaal niks, moet je daar wat doorverbinden omdat er in de auto 2 stroomaansluitingen zijn en de accu heeft er maar 1. wie kan mij hier iets meer over vertellen??
Geloof dat ik het begin te snappen , had al een vaag vermoeden

geen idee ik heb vandaag met de truggy en buggy ongeveer met 2 x 2s 4000mah 25c 50c burst
rond de 20 min gereden

de truggy was iets eerder leeg dan de buggy

Weet iemand of je de stabilisator stangen heen en weer moet kunnen halen of dat ze helemaal vast moeten zitten? Bij de vorza zitten aan de achterkant en voorkant hele kleine imbusjes. Als je die in draait zitten de stangen helemaal vast. Masr dan komt de demper niet helemaal terug.

Of hij is thermisch beveiligd. Dan krijg je maar 30% vermogen.

Is dat heel erg of is dat dat je het moeilijker naar links en rechts krijgt. Je moet t niet super soepel naar links n rechts kunnen krijgen

Ik kan ze heel makkelijk van links naar rechts bewegen. Dat is dus niet goed maar helemaal vast moeten ze dus ook niet zitten

Back