Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
even een vraagje: ik heb ook een hpi trophy flux buggy met 2x 2S lipo 5800mah (lipo accu's van pkracing)
als ik af en toe wil optrekken, houd ie helemaal in, laat ik het gas los, geef ik weer gas en dan gaat ie opeens weer rijden.
waar zou dit aan kunnen liggen ? afslag in de regelaar van te lage voltage in accu of zou er met een van de accu's iets aan de hand zijn?
alvast bedankt!
heb gisteren toevallig nog ff gereden, ook toen gebeurde het een paar keer (tijdens het rijden), ik denk dat het de lipo cut-off is idd![]()
thnx voor de reacties
Vandaag eindelijk een keer langer gereden dan 5 minuten met mijn HB Lightning/Trophy Truggy.
Ik had deze conversie al klaar in Juni/Juli dit jaar, maar projectie is een tijdje op de kast beland. Leuk om er nu eindelijk mee te kunnen rijden met een goede krachtige accu.
Setup:
* Ace DS1015 servo,
* Hobbywing Xerun 150a esc,
* Tenshock X812L 2150kv sensored truggy motor.
Mijn 5800 mah had ik gisteren ontvangen, dus snel even andere stekkers eraan gesoldeerd, laden en gaaaaaaannnn..
![]()
Ik heb nog geen actiefilmpjes..
Heb enkel even op straat gereden en het vermogen is niet normaal. Trekt gemakkelijk wheelies zelfs bij tussenacceleratie!
Misschien ga ik hem zaterdag uittesten op Raco 2000, vrees dat het nie tte houden is..