hpi vorza buggy/truggy of schumacher catsx

hpi trophy is nog kans dat ik die koop maar heb er liever 1 voor op circuit.
mooie buggy die je net hebt getoond maar ik weet niet of hij goede prestaties brengt op circuit

jha maar als ik nu de trophy zou halen weet jij of iemand een circuit max een uur vanaf Vlaams-Brabant rijde???
ik had wel een filmpje gezien van een circuit in werchter maar wist niet zeker of dat 1/8 is

Ben geen racer maar ik zou eens gaan kijken naar de baan waar je heen wilt, hoe die is.
Zal wel behoorlijk uiteenlopen het soort ondergrond en hoe groot de jumps zijn en al dat soort zaken wat toch redelijk bepaalt hoeveel de auto te lijden heeft .
En als je geen zin hebt op het echt goed uit te zoeken kun je het beste gewoon nemen wat daar hoog aangeschreven staat lijkt me, dan heb je meteen meer kans op gericht advies en iemand anders die misschien reserve parts heeft als je wat stuk rijdt
Grts

Ligt eraan welk circuit :) een 1/10 met een 1/8 vergelijken is moeilijk!

De Cat SX3 is zeker een goede auto, maar zoals elk model heeft hij ook zijn minpunten en upgrades nodig.

Zowieso denk ik dat je andere riemen moet steken, de originele zouden het nogal snel opgeven...

Zo waren er nog enkele dingen, de auto heeft zoveel grip dat je hem lekker moet afstellen :)

cat K1

Of de Schumacher cat K1, komt binnenkort uit.
Of gewoon lekker de sx3 s1 kopen, die worden nu
Goedkoper door het komen van de K1

Hans

De CAT SX3 is al serieus in prijs afgegaan.

Plus het is nog niet zeker dat de K1 de CAT gaat vervangen of langs elkaar gaan doorlopen.

Ik zou eens gaan zien waar je gaat rijden met welke auto's zij rijden en een praatje daar slaan ;)

Ik ben al gaan kijken maar er was niemand heb het circuit even bekeken maar op de site word gesproken van buggy's

nee, vorza is veel sterker, dempers zijn beter, shocktowers dikker, diffs sterker, etc...

Laatst bewerkt door een moderator:
Back