HPI WR8 flux rally topic

Duidelijk, ik heb er maar een ace ds1015 ingezet , meer als tevreden over .
ik heb nu de bandjes die stock onder de 3.0 versie(nitro) zitten , en daar ben ik op zich tevreden over .

weet jij trouwens wat dat Red compound betekend die ze nu ook als off-road band variant hebben?

Nee, daar was ik ook tegen aan gelopen , net zoals de rate van de veren , heb HPI een tweetal weken geleden een mailtje gestuurd ,wat er mee bedoelt wordt.

Hopelijk antwoord hierop, helaas nog niks gehoord:?

6aby7y6u.jpg

Mooie wagen,en ook erg leuke foto's. het enige wat ikwel verschrikkelijk vind is de kleur die je gebruikt hebt om de body te spuiten. past jammer genoeg totaal niet bij de stickers die er op zitten.

Zit deze auto iig nog steeds te overwegen. was laatst bij PK racing, en zat te twijfelen tussen deze en de Falken Porsche HPI Sprint 2. is dit keer toch de porsche geworden. :lol:

Tsja smaken verschillen, en aangezien de kleur stelling, die is gekozen en gespoten en beplakt , door iemand van 8 jaar ben ik er erg trots op !!

Ik heb geen spijt van de aanschaf van deze auto , hoewel ik wel wat sceptisch was na de mini recon en trophy en xs, maar de rally wr8 is daar niet echt mee te vergelijken .....

Ook na het lezen van verschillende reviews en filmpjes van URC was ik nog steeds niet erg overtuigd , maar gelukkig vindt ik deze qwa schaal meer tot zijn rechtkomen dan de trophy omgebouwde rally auto , en de traxxas variant.
En ben zeer te spreken over de wegligging na de verschillende tweaks , en is de duurzaamheid ook prima.Igg veel beter dan de XS .

Wat nog staat als projekt is een andere kap, ben meer van de old skool subaru, en lancia delta ...

Ik heb mijn wr8 gekocht van iemand die hem met een wedstrijd gewonnen heeft.
Deze was nieuw en ongebruikt.
Echter na een 5-tal lipo ladingen gaat het tandwiel stuk.
Nieuw tandwiel erin , echter na enkele ladingen wederom tandwiel stuk.
Dit keer wordt de as van de motor geraakt, gevolg motor voor de vuilbak.
Naar de hpi-invoerder gebeld (Merit-racing).
Blijkt dat de wagens die met de wedstrijd te winnen waren niet via de benelux-invoerder verdeeld zijn.
Ik wijs merit-racing erop dat er meer personen zijn die problemen hebben met het tandwiel van hun wr8.
Blijkbaar erkennen ze dit want ik heb vorige week een nieuw tandwiel en een nieuwe motor gekregen van Merit-racing.

Onder het motto, als het goed is mag het ook gezegd worden .
Goede service van merit-racing.

Zit deze auto iig nog steeds te overwegen. was laatst bij PK racing, en zat te twijfelen tussen deze en de Falken Porsche HPI Sprint 2. is dit keer toch de porsche geworden. :lol:

Een Sprint 2 ipv een WR8, onbegrijpelijk :rolleyes:

...dan hebben we het even niet over de prijs, hoewel de WR8 RTR er goed uit komt, ex. servo.

Ik zou zo een WR8 kopen, als er nog ruimte was in het wagenpark!

en dit zijn ze:

full

Ze voelen echt heel zacht aan, ik heb nu nog maar 1 ding nodig en dat is mooi weer!

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit!
Maar zijn dat niet gewoon de banden die op de Abu Dhabi versie zitten die Motorsports heeft?
Of is er echt verschil qua compound?

Afgelopen zaterdag even gereden met de wr8, met de offroad bandjes eronder.

Bandjes hebben enorm veel grip, en ben er best tevreden over.
heb gereden in kort gras, asfalt en zand.

ook 2 keer gesprongen op een klein schansje, hij komt erg ver, maar je moet het gas zeker niet loslaten, want dan ligt hij zo op de kop.

is me 2 x gebeurt, en dat was 1 keer te veel.
en heb deze Rear Body Mount - 107904 at HPI Europe gebroken.... :sad:

Back