hallo
bij deze zal ik mij even voorstellen ik ben dominique de vree, 14 jaar woonachtig in apeldoorn en ik zit bij het zeekadettenkorps arnhem.
ik wil de hrms pax y8500 gaan nabouwen en ik zal proberen u hierover op de hoogte proberen te houden.
waarom wil ik dit schip bouwen?
nou ik wil dit schip bouwen omdat hij nu in het bezit is van zeekadetkorps arnhem. waar ik dus bij zit en wij varen elk jaar een paar keer met het schip.
wat gegevens:
De Pax is in 1953 gebouwd en heeft dienst gedaan als logementsschip voor duikers van de Koninklijke Marine.
De Pax doet vanaf 1998 dienst voor het ZKK arnhem.
lengte 33.00
breedte 5.40
diepgang 1.20
bij deze zal ik mij even voorstellen ik ben dominique de vree, 14 jaar woonachtig in apeldoorn en ik zit bij het zeekadettenkorps arnhem.
ik wil de hrms pax y8500 gaan nabouwen en ik zal proberen u hierover op de hoogte proberen te houden.
waarom wil ik dit schip bouwen?
nou ik wil dit schip bouwen omdat hij nu in het bezit is van zeekadetkorps arnhem. waar ik dus bij zit en wij varen elk jaar een paar keer met het schip.
wat gegevens:
De Pax is in 1953 gebouwd en heeft dienst gedaan als logementsschip voor duikers van de Koninklijke Marine.
De Pax doet vanaf 1998 dienst voor het ZKK arnhem.
lengte 33.00
breedte 5.40
diepgang 1.20
voortstuwing 150 pk Klöckner Deutz.
heeft u foto,s van de pax, ze zijn altijd welkom.(wel graag fotos uit de tijd dat hij bij de marine voer.)
foto,s volgen nog.
met vriendelijke groet dominique de vree
Laatst bewerkt door een moderator: