http://www.rcstation.com/

Hallo allemaal.

Ben bij toeval door het zoeken naar een King Hauler op de volgende website gekomen:

http://www.rcstation.com/

Heeft iemand van jullie hier al wel eens wat besteld?

Ben op de hoogte van invoerrechten ect, wou alleen even weten of deze site betrouwbaar is.
Ze hebben wel enorm veel aanbod op RC gebied.

Groet Ruud

Beste Ruud,

Heb je inmiddels al wat besteld op deze site?
De prijzen zijn inderdaad laag.

Groet,
Jan

Inderdaad, en ook RC of Empire heeft goede prijzen. Onderling zijn de veschillen niet zo groot.
Ben echter benieuwd naar ervaringen met rcstation omdat ze daar alles hebben wat ik eventueel zou willen bestellen. (King Hauler, Tanker, MFU en verlichting en lagers)

Groet,

het is inderdaad niet zo duur.
Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel je aan verzendkosten, douane, importkosten kwijt bent?

Mvg Wouter

de verzendkosten zijn per winkel natuurlijk verschillend.
Ditzelfde geld eigenlijk voor invoerrechten. Daar is geen touw aan vast te knopen.
Ik had laatst 2 Tamiya scanias besteld en een MFC-01. Ik hoefde maar 28 euro invoerrechten te betalen. De douane had de totale waarde geschat op €104.
De totale verzendkosten bij stellamodels waren 144 dollar
Groet, Anton

als je dus voor 100 euro aan verzendkosten schat zit je best goed.

Mvg Wouter

Verzendkosten zijn geheel afhankelijk van het gewicht van je pakket ....

Beste is om je aan te melden bij zo'n shop .. je wenslijstje samen te stellen en vervolgens te kijken wat de verzendkosten zijn.

Voor invoerrechten etc. reken ik er zelf ongeveer 20% bij , over het totaal bedrag wat je aan de shop betaald. Heb je geluk betaal je dat niet , maar wordt je eruit gepikt dan zal je wel moeten, hou daar dus rekening mee met bestellen om teleurstelling te voorkomen ;)

Laatst bewerkt:
ja hoor er ook al besteld en verder geen problemen
prijzen verzending is ongeveer het zelfde als stella
maar om dat ze zoveel bij stella kopen is er meer controle van de douane
en heb ik bij rc station nog niet gehad.

Back