huan qi 827b

dag modelbouwers,

ik ben nog maar een jonge beginner van modelbouw
ik heb mij een helicopter gekocht van het merk huan qi,nu blijkt dat de heli het niet doet,op de gebruiksaanwijzingen staat 3 uur opladen,heb ik gedaan,maar er gebeurd nog altijd niets.in de controller heb ik 8 nieuwe batterijen gestopt,ik zou niet weten wat het probleem zou zijn

kan mij soms iemand vertellen wat er fout zou kunnen zijn

M.V.G. robin

zet eerst de controller aan, dan de heli, en doe 1 x met de linker hendel op en neer. wacht 2 seconden. daarna moet deze het gewoon doen. op deze manier maken de heli en controller contact met elkaar.

Naar de plaatselijke chinees gaan (geintje)

Heb je hem in de winkel gekocht, kan je daar contact mee opnemen.

Wat doet het niet motor/servo/beide, gaat er een lampje branden of gebeurd er helemaal niets

is het een infrarood controller ?? en heb je op je controller een keuze schakelaar met A, B en C ?? zo ja, verzet deze eens op een andere letter. die letters staan voor verschillende frequenties. sommige helicopters kunnen maar op 1 frequentie vliegen.

is het een infrarood controller ?? en heb je op je controller een keuze schakelaar met A, B en C ?? zo ja, verzet deze eens op een andere letter. die letters staan voor verschillende frequenties. sommige helicopters kunnen maar op 1 frequentie vliegen.
ik heb geen kuize uit een ferquentie er is maar 1

Back