Hubsan Micro Quad

Wie o wie Wilt een reparatie doen? Voor een Hubsan v2? De motoren Moet gesoldeerd worden. Ik heb het materiaal er niet voor en Ik ben hier niet handig in.

of je leert gewoon solderen, dat is eigenlijk helemaal niet moeilijk als je een goed soldeertipje gebruikt, en duur is het ook niet, voor €10 heb je al een soldeerboutje en soldeer

Ja twee motoren vervangen en gereset. Daarna deed zelfde motor het niet. Toen gereset en daarna deed hij het weer dus nieuwe motoren was wellicht niet nodig geweest.

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition

ik heb net ff een prop blanceer dingetje gemaakt voor mijn quadcoptertje, ik hoop dat wanneer die weer gerepareerd is betere resultaten te zien in het vlieggedrag, en dan bedoel ik vooral de wobbel wanneer die naar beneden gaat.
het balanceren zelf doe ik wel als de school weer begonnen is:yes:
ux9h.jpg

en nog een fototje:

b6p.JPG

ik heb net ff een prop blanceer dingetje gemaakt voor mijn quadcoptertje, ik hoop dat wanneer die weer gerepareerd is betere resultaten te zien in het vlieggedrag, en dan bedoel ik vooral de wobbel wanneer die naar beneden gaat.
het balanceren zelf doe ik wel als de school weer begonnen is:yes:
ux9h.jpg

en nog een fototje:

b6p.JPG

Netjes gemaakt,
Dat wobbel Heb ik ook als je hoog gaat en je laat gas los dan wobbelt die idd ja.

Back