Hubsan Micro Quad

Ben helemaal gek op mijn hubsantje rolls enz lukt allemaal alleen de oriëntatie is waar ik het meeste problemen heb wanneer ik de ufo met de voorkant naar mij toe zeg maar,.. raken mijn hersenen ik in paniek :D

Ik zag een mod waardoor de x4 een stukje beter uit ziet wat vinden jullie? Ik vind de standaard x4 een beetje zaai!

[URL="
[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
/\ Ziet er wel cool uit maat,
ik denk dat ik de mijne ook maar een mooi fel kleurtje ga geven,
of iets met 2x ledjes :D

Plus dat ik de mijne wat meer moet laten vliegen ben nu alleen mnet mijn ladybird aan het vliegen..
Groet, Ray...

Ik zag een mod waardoor de x4 een stukje beter uit ziet wat vinden jullie? Ik vind de standaard x4 een beetje zaai!

Heb de mijne een tijdje geleden al bewerkt :D

full

De gozer in de video heeft revell verf gebruikt... kan het niet zomaar met action spuitbus verf?.. Heb geen zin om een dure revell spuitbus aanteschaffen voor zo klein hubsan bodytje.

Met acrylverf (zoals die van de Action) zal je niet zo'n hoogglans krijgen, dat lukt alleen met lakverf. Bovendien moet je maar afwachten of de verf een beetje hecht op dat gladde plastic. Ik denk dat je tenminste met een of andere grondverf moet voorspuiten.

Oke ik zal de x4 eerst even licht schuren voor ik ga spuiten. Kan ik gewoon de motoren afplakken anders moet ik alles demonteren en de motoren er weer opnieuw op solderen,..

Gr Johnny Poep

Met acrylverf (zoals die van de Action) zal je niet zo'n hoogglans krijgen, dat lukt alleen met lakverf. Bovendien moet je maar afwachten of de verf een beetje hecht op dat gladde plastic. Ik denk dat je tenminste met een of andere grondverf moet voorspuiten.

V939 props op X4

Misschien is deze tip al langs geweest.
Ik kwam er achter dat de props van b.v. de WL V939 ook passen op de hubsan X4.
Het grote voordeel van die props is dat ze een verlengde as houder hebben.
Hierdoor heb je minder last van defecte motoren waar het achtereind van de motor er uit schiet bij een val op de prop.
De verlenging gaat dat grotendeels tegen.
Druk ze er stevig op tot het huis de speling zorgt er voor dat hij weer vrij draait.
Bij mij blijven de motoren met die V939 prop heel en met de oorspronkelijke prop gaan defect.
Je kunt dat ook voorkomen door niet te crashen haha.
2 linkjes:
china, een setje
WLtoys V939 Beetle 4-Axis Quadcopter Spare Parts Blade Set V939-02 Free Shipping! - US$1.50
NL, snel in huis (let op links of rechtsdraaiend)
Propeller oranje linksdraaiend V939

de prop
propV939_zps32d89d51.jpg

Eerst even testen voordat je gaat schroeven of plakken. Hartstikke leuk die verlichting. Maar kan behoorlijk storing geven op je board. Anders gewoon LED gebruiken.

Ben mijn x4 gisteren verloren ik vlieg altijd op een veldje nieuwbouw wijk. Alleen raakte ik de hubsan uit het ook en vloog steeds verder wist niet meer wat vooruit of achteruit was... toen vloog hij achter een dak van een rij woningen en hoorde ik bats!!!! heb aangebeld bij een van de woningen als ik mocht kijken in de tuin maar kon niets vinden ze hadden ook niets gehoord... Ik deed de controller uit en weer op nieuw aan om te zien als er contact gemaakt kan worden misschien kan ik omhoog vliegen maar die droom ging niet op. De controller led bleef knipperen volgens mij betekend dat er dan geen contact is (mits in expert mode!) het werd ook al donker ik ga later vandaag uit het werk even de andere huizen langs :(

Ja met zo'n klein dingetje kan je al vrij snel niet meer zien of-ie nou naar je toe of van je af vliegt. Toch lijkt me dat je nog een goede kans hebt als je de aangrenzende huizen even afgaat... (Menéér... mogen we de bal terug?)

De zichtbaarheid van die oranje propjes vind ik net iets beter dan die witte.
Kan natuurlijk ook aan mijn ogen liggen.
Overigens grappig dat dit ding het buiten ook zo goed doet je kunt dan wat veiliger rollen.
Echt een gaaf speeltje ook om het nose-in vliegen te leren.

met de originele props heb je alleen wel meer lift (power). Merk je wel bij flips en rolls.

gisteren het ding ook buiten uitgelaten, wat een lol joh :P
iedereen op de vliegclub stond met open mond te kijken hoe die kleine dingen (sven had er ook 1 bij) nog rond gingen!!!

ding is super om te leren MC vliegen. Door het vliegen met de hubsan kon ik ook binnen no time met mijn grotere quads volwaardig rondvliegen!

Kan het verschil niet merken.
De originele zijn zelfs kleiner.
Voordeel is ik heb geen kapotte motor meer gehad.

Staan wat tests online (even geen tijd om te zoeken) in het rcgroups topic.

Je merkt het vooral als de accu niet helemaal vol meer is zeggen ze.

en dat de originele meer thust leveren heb ik zelf met sven getest en ondervonden :)

maar die oranje/zwarte doen het verder ook.

Buurvrouw heeft de hubpsiepupsie terug gebracht ! Alleen draaien 2 motoren erg stroef zo met de hand. En gebeurd er niets als ik een accu aansluit ook geen blauwe leds :(

Hij doet het toch wel de accu was gewoon leeg :rolleyes: Heb m alleen niet aan proberen te starten vanmorgen want ik moest snel!

De motortjes draaien wel erg zwaar met de hand denk dat die wel stuk zijn! :(

motortjes die zwaar lopen, moet je even met een tang aan de gang, zie dit filmpje:
[media=youtube]aI1ubKeTa98[/media]

Als dit niet helpt, ben je waarschijnlijk toe aan nieuwe motortjes.

Back