Huckepack filmpje

PH_AJH

In Memoriam
Forum veteraan
Vanochtend toch weer zo'n lol gehad met mijn zoons. De oudste met zijn RC-Uhu, de jongste heeft een Robbe Little Gravity EPP vrije vlucht zwevertje. Dat kan natuurlijk ook prima op de huckepack. Luister wat een pret zo'n kereltje dan heeft...onbetaalbaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha leuk! Zou ook wat zijn met MPX Easystar en MPX Fox :P Ik wil zelf parachute/ bom maken voor me Easystar, sinds er 2 lege ruimtes zijn ^^

Leuk filmpje en zo aan het enthousiasme te horen een behoorlijke modelbouwer in dop :)

Oh ja, voor de mensen die willen weten hoe het werkt zie huckepack-constructie . Servootje, wat houtjes, stukje staaldraad, twee ijzeren pennetjes/messing hulsjes en een paar elastiekjes is alles wat je nodig hebt.

Geweldig leuk, ik heb zóóóó'n grijns van het kijken!

ik ook erg leuk

\\mijzoons. De oudste met zijn RC-Uhu, de jongste heeft een Robbe Little Gravity EPP vrije vlucht zwevertje. Dat kan natuurlijk ook prima op de huckepack. Luister wat een pret zo'n kereltje dan heeft...onbetaalbaar.

[/quote]

Leuk filmpje.

Vroeger een huckepack op mn taxi gehad en ook eens free flights mee gedumpt.
Wel grappig.
Ben ook een keer neer gegaan door een kapotte ontvanger opweg na een poging te landen met daar bovenop een chucky.

Taxi overleefde de crash aardig, chucky niet :D

ik heb nog een tekeningetje van een HP.

Download op mijn site doet het niet maar kan hem wel mailen als iemand interesse heeft.

huckepack-1.gif

Constructie is gelijk aan die van PH_AJH

Tja, en wij allemaal maar druk zijn met RC-besturing . . .

Voor de lol hoeft het niet, zoveel is duidelijk!

(Zal het werp-modelletje binnenkort eens afmaken; het wordt lente!)

jan.

Back