Hughes MD500 Fiberglass flieg/bouw ervaring

Die is ook bekend als de KDS MD500 schaalromp. Wellicht hebben meer mensen die aangezien ze als KDS romp makkelijk in NL te verkrijgen zijn.

Die is ook bekend als de KDS MD500 schaalromp. Wellicht hebben meer mensen die aangezien ze als KDS romp makkelijk in NL te verkrijgen zijn.

Waar kun je die dan zoal krijgen in Nederland? Op wat kleine aantallen import van diverse modelbouwshops, vind ik ze eigenlijk vrijwel nergens.

je kan de jetrainger bij hk duidsland krijgen
binnen 4 dagen op je mat
leuk rompje alleen de tail servo is lastig wat ruimte betreft

gr.john

Die KDS romp de magneetjes zijn zeer goed, voor de rest vind ik dat er wat dingen missen.
Ik heb gezien, als je een Align romp koopt, dat er achter bij de staart nog iets extra is wat de tailboom vasthoud.
Echter heb ik een filmpje gezien waarin de magneetjes van de Align romp loslaten, ik lag in een deuk toen ik dat zag.

[youtube][URL="
[/URL][/youtube]

[media=youtube]nocNJtyClDg[/media]

Mischien als dat ene Align onderdeeltje los verkrijgbaar is heb je een leuke romp.

Laatst bewerkt door een moderator:
Winkel
Winkel

Maar bij HK in duitsland lijkt me het beste idd. Lekker goedkoop en je krijgt zelfs de KDS handleiding dacht ik.

ja en nee
bij mij zat er een handleiding bij maar helaas van een of ander vliegtuig
handleiding is wel te downlouden via hk honkong of via mijn link

ik zou de magneetjes ook niet vertrouwen ik moest de raampjes er ook uit drukken en opnieuw vastlijmen ook de 2 pinnen om de canoby in vast te zetten zaten niet goed gelijmd dus ik zou wel alles na kijken

suc6 john

Laatst bewerkt:
Back