Hulp Art-Tech F-16

Oke, ik zat dus met een probleem dat ik moest oplossen door een nieuwe regelaar te kopen (topic hier problemen-arttech-f-16-ducted-fan)

Ik heb nu een nieuwe regelaar (hobbyking) Mijn motor is nu ok maar nu lijkt het alsof de kabel van de regelaar naar de ontvanger geen stroom doorgeeft. De ontvanger springt niet aan. Als ik de oude (tevens kapotte) regelaar weer aansluit dan doet de ontvanger het wel.

Mijn regelaar is een Birdie 50A ESC
Accu 2200 mAh 30-40c 3cell
Ontvanger Orange RX FASST 2.4 Ghz
Zender Futaba T6EX (FASST)

Doe ik iets verkeerd?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan lijkt het alsof de bec in de nieuwe regelaar kapot is. Van de 50A zie ik zo geen opto, dus er zou een bec in moeten zitten. Kan je eens een foto maken van de esc?

Dan lijkt het alsof de bec in de nieuwe regelaar kapot is. Van de 50A zie ik zo geen opto, dus er zou een bec in moeten zitten. Kan je eens een foto maken van de esc?

Hiero
20120503153725.jpg

Mmh, kan je een foto maken waarbij de tekst op de regelaar leesbaar is? Ik vermoed dat je een opto hebt. Het gekke is alleen dat op de HK site geen 50A opto staat.......

Mmh, kan je een foto maken waarbij de tekst op de regelaar leesbaar is? Ik vermoed dat je een opto hebt. Het gekke is alleen dat op de HK site geen 50A opto staat.......

Jep, damn ik zie het al. Hobbyking ook altijd met hun missende info. Er staat op ''no bec''

damn :murder:

Slotje graag!

Laatst bewerkt:
Back