Hulp aub bij vinden spare parts hong nor

Ik heb vorige week (misschien tegen beter weten in) via markt...... een 2de handse 1/8 buggy Hong Nor (ofna) Ultra lx2e aangeschaft.
Nu blijken er enkele onderdelen aan vervanging toe zijn.

Het (in mijn ogen) enige adres die dit merk verkoop in NL, heeft dit onderdeel niet liggen een staat in backorder.

Heeft er iemand een idee om op redelijk korte termijn aan hong Nor onderdelen te komen?

alvast bedankt!
grtn

ik weet dat pkracing vaak een hoop hongnor spullen op voorraad heeft, tenzij je die bedoelt met "Het (in mijn ogen) enige adres die dit merk verkoop in NL, heeft dit onderdeel niet liggen een staat in backorder."

ik weet dat pkracing vaak een hoop hongnor spullen op voorraad heeft, tenzij je die bedoelt met "Het (in mijn ogen) enige adres die dit merk verkoop in NL, heeft dit onderdeel niet liggen een staat in backorder."

Pkracing had ik al gevonden. Die hebben dit onderdeel niet liggen, heb 2,5 week geleden al besteld... Nog niks ontvangen

goedenavond allen,
ik heb een modelbouw zaak gevonden die het een en ander voor me is gaan uitzoeken.
Hij kan veel hong nor onderdelen bestellen via jamara uit Duitsland.
Deze zaak is gevestigd in Marum Groningen zonder namen te noemen.
Ik ben blij er nog modelbouwzaken zijn die wel weten wat service bieden is, en niet alleen je geld incasseren en je daarna 3-4 weken laten wachten op een onderdeel.
Zonder je ook maar een update ge geven over hoe en wat.

grtn
Bas

Hoi Bas,

Jethobby.com
Erichobby.com
Dollarhobbyz.com

Dit zijn wat adressen waar ik spullen bestel voor mijn hongnor

Succes,

Sam

Back