Hallo wilde graag op mijn bootje ( Ja zoeen ) enkele en wel twee camera`s plaatsen.
Ene voorop en een in een plexiglas koker voor onder water. Is dit mogelijk?
Liefts 500 m zeker bereik meer is niet nodig. En schakelen tussen de camera`s
Ben maar een leek op dit gebied heb wel hier en daar wat liggen neuzen maar onderhand kan ik door de bomen het bos niet meer zien..........
Boot is 6 volt en heeft twee accu`s (6v 12ah) is voorzien van een dieptemeter die werkt op 433 mhz.
De zender is een graupner mx 20 2,4 ghz Wilde ook nog graag een gps module voor halen zou dit kunnen storen??
Zou me iemand willen helpen met een set samen te stellen? liefst niet van hk
Weet ook niet of er veel verschil is tussen een tft scherm of bril van fatshark waar de reciever al in zit... kwa kabels accu`s enz
alvast bedankt
gr rob k
Ene voorop en een in een plexiglas koker voor onder water. Is dit mogelijk?
Liefts 500 m zeker bereik meer is niet nodig. En schakelen tussen de camera`s
Ben maar een leek op dit gebied heb wel hier en daar wat liggen neuzen maar onderhand kan ik door de bomen het bos niet meer zien..........
Boot is 6 volt en heeft twee accu`s (6v 12ah) is voorzien van een dieptemeter die werkt op 433 mhz.
De zender is een graupner mx 20 2,4 ghz Wilde ook nog graag een gps module voor halen zou dit kunnen storen??
Zou me iemand willen helpen met een set samen te stellen? liefst niet van hk
Weet ook niet of er veel verschil is tussen een tft scherm of bril van fatshark waar de reciever al in zit... kwa kabels accu`s enz
alvast bedankt
gr rob k
Laatst bewerkt: