hallo iedereen,
ik heb 2 weken geleden neergestort met mijn edge, de reden weet ik niet echt, maar ben wel overtuigt dat het geen pilot error was
volgens mij was het te traag uit een bocht gekomen en gestalt. nu is er heel wat schade aan, vleugel wat kapot, motorbox volledig afgebroken, cockpitkap doormidden gebroken motorkap ook beschadigd, de vleugels hebben ook in de romp gestekt, dus de romp moet ook herstelt worden. (daar post ik straks wat foto's van) maar waarvoor ik dus het meeste hulp voor nodig heb is de ene vleugel, die is serieus beschadigd. hij is neergestort in de spruiten en een stengel door de vleugel.
nu moeten er op die plaats 2 ribben komen die op ongeveer 2a3cm van elkaar liggen. maar het probleem is nu hoe kan ik het best die ribben maken?
ik weet niet echt hoe eraan te beginnen. weten jullie tips?
misschien een schema ofzo?
die ribben moeten komen waar je die 2 donkere vlekken (gaatjes) ziet
ik heb 2 weken geleden neergestort met mijn edge, de reden weet ik niet echt, maar ben wel overtuigt dat het geen pilot error was

nu moeten er op die plaats 2 ribben komen die op ongeveer 2a3cm van elkaar liggen. maar het probleem is nu hoe kan ik het best die ribben maken?
ik weet niet echt hoe eraan te beginnen. weten jullie tips?
misschien een schema ofzo?
die ribben moeten komen waar je die 2 donkere vlekken (gaatjes) ziet