Hulp bij installatie ! Dx6i

Nadat ik alles zo juist geprobeerd heb met het instellen van dx6i start mijn motortje op zonder de throttle aan te raken , zou iemand zo vriendelijk zijn om alles even goed te kunnen zetten dat de heli vlieg klaar is!

Ik zou gelijk langs kunnen komen (event. Tegen betaling voor het fixen van de heli!)

Beetje in provincie drenthe ofzo :)

Alvast bedankt!!!

De zender werkt al wel goed via de pc :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Welke heli is het ?

Start hij vol gas op of heel langzaam ?

Check even je throttle currve, ik heb zelf wel eens gehad dat de trim en subtrim niet op 0 stond.

Alles staat op 0 .. maar zodra ik wat gas erbij geef reageerd die wel gewoon..

a8asu2as.jpg

Wat ik denk dat hierin 1 stekker niet goed zit.. omdat de rechter stick presies verkeerd om werkt , en had al geprobeerd om te wisselen..

Gevano , hij werkt nu wel goed de throttle.. maaar moet ff wat verder nakijken want de motor staat gelijk stil als ik gas terug doe..

Throttle hold...?:o

Haha ,

Maar de besturing werkt nog steeds verkeerd ,

Vooruit/achteruit = links naar rechts
En links/rechts = vooruit en achteruit

Hoe fix ik dat? De throttle werk nou goed en rudder

:)

Youtube kan ook een goede bron van info zijn. Wel belangrijk de juiste zoekterm. In dit geval zal ik dx6i proberen.

Jaa ik weet het lol , maar het is gewoon mooi helis , van kinds af aan ben ik altijd al dol op helicopters:D en zn 6 kanaals is echt iets nieuws (4kanaals vlieg ik super haha)

Daarim vrieg ik ook iemand al in de buurt die mij ko helpen , ben zeker de beroerste niet om ff 200km te rijden :rolleyes: heb ook liever dat iemand er even naar kijkt dan dag ik het zelf doe.. maarja dan leer ik ook weer wat bij!

Ik zal zo ff kijken op de forum hier of kk wat kan vinden ,

Youtube heeft mij helaas niet kunnen helpen nog.. al veel gezocht erop haha

van mij mag je gerust langskomen hoor, maar iemand in de buurt lijkt me idd makkelijker.
Als je naar mij toe rijdt haal je de 200 km wel.

Ik werk zelf naast arnhem dus zal niet ver rijden zijn :) dus zeg maar ik ken morgen zo langskomen :D rond 5 uur / half 6

kijk nu ff de video's van Finless Bob.

zeker CCPM setup 1 en 2 en je hebt ALLE info om je heli in de lucht te krijgen!!

Eerst de videos kijken die geven je de basis kennis en dan terug komen met gerichte vragen!

Ik ben zo ook begonnen , Finless Bob is the man voor heli hulp ;)

(antwoord op je richtingen juist zetten; aileron en elevator in je swash menu reversen)

Throttle hold...?:o

Haha ,

Maar de besturing werkt nog steeds verkeerd ,

Vooruit/achteruit = links naar rechts
En links/rechts = vooruit en achteruit

:)

dit krijg je met reverse niet weg lijkt mij :p
edit: ik lees nu pas in het "swash menu "'zou de oplossing kunnen zijn idd.

Ben bezig geweest in het swash menu , maar helaas niks,

Heb geprobeerd om om de positieve regeling , negatief gezet maar dat hielp niet haha ,

Een collega maakte al een grapje dat ik de bekabeling van de sticks moest om wisselen:banghead: maar dat doe ik nog maar ff niet haha:o

Back